Ser att up north har på lager men undrar om någon har monterat ett sådant? har ju CSP Pyton avgas på bussen å det ser ut att bli trångt?
inte någon??
Jag har ett original -65 som du kan få köpa. Om det hjälper dig vet jag dock inte 
Ser att up north har på lager men undrar om någon har monterat ett sådant? har ju CSP Pyton avgas på bussen å det ser ut att bli trångt?
Kolla om du hittar ritningar på draget
Skulle tro det är jäkligt trångt med ett sådant avgas system att få dit draget
Har för mig att polaren fick modifera draget då med 1600/2110 maskin
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke
Ghia64 skrev:Ser att up north har på lager men undrar om någon har monterat ett sådant? har ju CSP Pyton avgas på bussen å det ser ut att bli trångt?
Kolla om du hittar ritningar på draget
Skulle tro det är jäkligt trångt med ett sådant avgas system att få dit draget
Har för mig att polaren fick modifera draget då med 1600/2110 maskin
Tänkte köpa snakens drag, får väl modda det som behövs, ska bara dra en camper på 300kg
Jag har ett original -65 som du kan få köpa. Om det hjälper dig vet jag dock inte
Någon som vet om ormen lever?? Mycket svår att få tag i
7 2023-03-26 21:21:22 Senaste redigerad av Rusty (2023-03-26 21:23:42)
farsan har ett autocraft på sin buss med python avgassystem. kan ta bilder i veckan
Även jag har ett autocraft på min buss men funkar inte o ha profilerade stötfångare. fick svetsa in dragkroken i balken så att säga.
Pickup från -67
farsan har ett autocraft på sin buss med python avgassystem. kan ta bilder i veckan
Även jag har ett autocraft på min buss men funkar inte o ha profilerade stötfångare. fick svetsa in dragkroken i balken så att säga.
Gör gärna det, har ju med profilerade.....
Någon som har någon info om snaken? går inte nå liksom 
It is ölive
Vad pratar vi för pengar