Hur går det för tryckaren ? 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » BESTÄLLNING VWHD T-SHIRT
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hur går det för tryckaren ? 

Dags för lite uppdatering:
Pga lite strul med min Pm-box så hade jag inte fått alla beställningar. Så jag fick göra en lite xtra beställning av T-shirt (10st).
Och dom kommer imorgon ( tors) så jag ska ner till Steve efter jobbet och bestämma vilken nyans av beige det ska bli.
Sen sätter han igång och trycker dom förhoppningsvis på fre.
Så jag kommer att sortera och packa T-shirts hela helgen....
Så ligger det till just nu!!! 
Okidoki... blir bra det... ska bli skönt att glida runt i en snygg tischa 
Men man skulle haft en munkis nu när det börjar bli kyligt ute 

Jag fik pengarne mine retur till kontot, men jag forsökar igjen sen...
Jag fik pengarne mine retur till kontot, men jag forsökar igjen sen...
Ok... Om det strular så får du höra av dig så får vi försöka lösa detta.. 
Uppdatering:
T-shirten kommer att bli klara imorgon (Fre).
Sortering och paketering kommer att ske under helgen och postas mån el tis (beroende på hur jag jobbar)
Samtidigt vill jag påminna er som inte har betalat att göra det. (Kommer att skicka ut ett PM till er som glömt) 
Samtidigt vill jag påminna er som inte har betalat att göra det. (Kommer att skicka ut ett PM till er som glömt)
Pengar precis ivägskickade från annan bank 
Om det nu är nån som beställt och inte "vill ha" en snygg tröja tror jag inte det kommer bli svårt att bli av med dom. Jag kan nog ta en till isåfall.
Tack än en gång för hårt arbete.
Om det nu är nån som beställt och inte "vill ha" en snygg tröja tror jag inte det kommer bli svårt att bli av med dom. Jag kan nog ta en till isåfall.
![]()
Tack än en gång för hårt arbete.
Finns nog en kö för oss som missade denna gången.. 
Jag har en sk "väntelista" om det skulle bli några avbokningar eller om nån inte vill betala..
Jag kommer att meddela om det blir några VWHD:ar över... Men ha inte allt för stora förhoppningar..

http://www.flickr.com/photos/t1a/613105 … hotostream
Hämtade T-shirten idag.. Så nu är det bara att sortera, packa, skriva adresser och skicka iväg världens snyggaste Tischa...

http://www.flickr.com/photos/t1a/613105 … hotostream
Hämtade T-shirten idag.. Så nu är det bara att sortera, packa, skriva adresser och skicka iväg världens snyggaste Tischa...
![]()
Ser bra ut Roadkill..... men hade förväntat mig trycket i bak i typ A3 format inte A4 

Härligt!! Bra jobbat! Du/Ni är VWerkligen bäst 
Snart är alla packade och klara för utskick... Men jag efterlyser den person som har betalat men som glömde att ange sitt Nickname som avsändare!!!! Hör av dig på pm så jag kan bocka av dig i listan..
P.s Saknar betalningar från vissa av er.. Och har ni ångrat er så skicka ett pm så får andra som står på kö en chans!! 
Snart är alla packade och klara för utskick... Men jag efterlyser den person som har betalat men som glömde att ange sitt Nickname som avsändare!!!! Hör av dig på pm så jag kan bocka av dig i listan..
![]()
P.s Saknar betalningar från vissa av er.. Och har ni ångrat er så skicka ett pm så får andra som står på kö en chans!!
Hur ska man veta om man glömde det? Börjar undra om jag glömde? I sådana fall så stod det Johan Nilsson istället för Ika
Roadkill skrev:Snart är alla packade och klara för utskick... Men jag efterlyser den person som har betalat men som glömde att ange sitt Nickname som avsändare!!!! Hör av dig på pm så jag kan bocka av dig i listan..
![]()
Hur ska man veta om man glömde det? Börjar undra om jag glömde? I sådana fall så stod det Johan Nilsson istället för Ika
Du har gjort allt rätt och är av bockad..
Det gäller nån som gjorde överförningen den 8/9... Får väl köra uteslutningsmetoden om inte annat.. 
När ska man börja bevaka postlådan?
Nu är T-shirten inlämnade för vidare transport till era postlådor!!!! Så i slutet på vec bör dom vara framme..

Jippi

Superduper! 
NICE!! 
idag kom det ett paket i brevlådan
3st, stort tack för arbetet ni la ner.
Ah! Missade t-shirt beställningen helt
Hoppas det blir någon mer sådan här i framtiden, hade vart sjukt nice att ha en lite extra fin t-shirt i garderoben 
idag kom det ett paket i brevlådan
![]()
3st, stort tack för arbetet ni la ner.
knäpp ett kort & posa ! 

Fick min idag med
Dock ser trycket ut att vara i väldigt ljusrosa? 
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » BESTÄLLNING VWHD T-SHIRT
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.