Härligt 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Korallröd 58a
Sidor Föregående 1 … 8 9 10
Du måste logga in eller registrera för att svara
Härligt 
jag hoppas att ni inte kapar med en borrmaskin?????
Jag träffade på en snål jurist....... som bara skulle kapa upp lite i sitt trägolv i sommarhuset på öland.. men tyckte en cirkelsåg var för dyr.. (80 tal) så han satte en cirkelsåg klinga i borrmaskinen med någon sorts polertrisse adapter...... han var länge sjukskriven för skadan i benet.......
så hoppas det vi ser är n***r krull i borrmaskinen........
Trevligt när barnen vill/kan hjälpa till.
Bättre skruva än spela TV spel!
jag hoppas att ni inte kapar med en borrmaskin?????
Jag träffade på en snål jurist....... som bara skulle kapa upp lite i sitt trägolv i sommarhuset på öland.. men tyckte en cirkelsåg var för dyr.. (80 tal) så han satte en cirkelsåg klinga i borrmaskinen med någon sorts polertrisse adapter...... han var länge sjukskriven för skadan i benet.......så hoppas det vi ser är n***r krull i borrmaskinen........
Nej du så galen är jag inte att jag förser honom med skyddsglasögon, munskydd och hörselkåpor och sedan med en livsfarlig maskin
Klart att det är N krull! 
Trevligt när barnen vill/kan hjälpa till.
Bättre skruva än spela TV spel!
Det spelas en del tv spel också men i en lagom blandning med annat så får det vara ok 
Fint jobb du gör, tummen upp
Huvudsaken är ju att det går framåt 
Då grabben dragit ner familjen i motorsport-träsket så har det varit total stiltje i garaget de senaste åren.
Till säsongen -22 blir det racerbil och därför fick bubblan flytta vidare. Såld till en entusiast i närområdet vilket kändes bra!
Tack Robert för en smidig affär 
Hoppas ja får delta i nästa ägares renovering av min gamla vw..skulle va kul o se den här igen på gotland
Sidor Föregående 1 … 8 9 10
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Korallröd 58a
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.