Innan jag lägger ner något jobb på byte så skulle jag vilja testa att den fungerar. Det verkar ha läckt ut lite olja från motordelen, så lite skumt ät det. Det finns tre anslutningar; 54, 54d och 31b, vad ansluter jag till plus respektive minus för att se om motorn går. Jag kollade i tråden med Boschnummer men blev inte riktigt klok
2 2021-10-14 08:13:05 Senaste redigerad av Kurtivan (2021-10-14 08:14:15)
Det blev att montera testa på plats, och så klart, inte fungerar den Fortfarande dock intresserad av de tre anslutningarna, det är ju bara ett läge på strömställaren på denna 1200 -65.
Det finns olika varianter på torkarmotorer. Stiften kan vara "12V alltid", "12V bara när brytaren är på" och vissa har konstiga jordkopplingar via stiften.
Vad är det för bil och årsmodell?
Står i inlägget ovanför: 1200 -65
Vad är det för bil och årsmodell?
Bytte spindlar till mina torkare på min 67:a för något år sedan som ledde till hjärnsläpp, men som ändå löste sig bta.
Kan den här tråden vara till någon hjälp?
https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=49245
---------------------------------------------------------------
1500 Kabriolet 1967
Mustang Coupe' 1966
Tack!
Jag är ingen hejare på bilel så behöll den gamla motorn länksystemet och bytte bara spindlar som jag tog från den tilltänkta med motor som inte drog runt. Orkar inte gräva vidare i det där nu, det fanns fler problem att ta tag i; signalen t ex
Bytte spindlar till mina torkare på min 67:a för något år sedan som ledde till hjärnsläpp, men som ändå löste sig bta.
Kan den här tråden vara till någon hjälp?
Tack!
Jag är ingen hejare på bilel så behöll den gamla motorn länksystemet och bytte bara spindlar som jag tog från den tilltänkta med motor som inte drog runt. Orkar inte gräva vidare i det där nu, det fanns fler problem att ta tag i; signalen t ex
Bytte spindlar till mina torkare på min 67:a för något år sedan som ledde till hjärnsläpp, men som ändå löste sig bta.
Kan den här tråden vara till någon hjälp?