Semlor och latte.
Jag har det hemskt svårt just nu.

, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Semlor och latte.
Jag har det hemskt svårt just nu.

Sitter och läser detta forum som jag missat helt, blev en riktigt lyckad eftermiddag! Måste nog gå med hundarna snart bara.. 
Sitter och läser detta forum som jag missat helt, blev en riktigt lyckad eftermiddag! Måste nog gå med hundarna snart bara..
Välkommen Johan
.
Själv fick jag faktiskt tipset i en tråd inne på bugpeople-forumet där vi ju båda hänger
...
Precis lagat ett par PS3´or.
En laser och en YLOD.
Näää,,,en öl till och Danko Jones i stereon får duga nu,,
johanj skrev:Sitter och läser detta forum som jag missat helt, blev en riktigt lyckad eftermiddag! Måste nog gå med hundarna snart bara..
Välkommen Johan
.
Själv fick jag faktiskt tipset i en tråd inne på bugpeople-forumet där vi ju båda hänger
...
Jajamen! Här skrivs det lite mer aktivt märker jag
Mats W skrev:johanj skrev:Sitter och läser detta forum som jag missat helt, blev en riktigt lyckad eftermiddag! Måste nog gå med hundarna snart bara..
Välkommen Johan
.
...
Jajamen! Här skrivs det lite mer aktivt märker jag
Ja, jag är väl "forumberoende" helt enkelt
- många postningar blir det ju 
Funderar varför det finns så många Kitcars men aldrig någon som är färdigbyggd.
Folk kommer på bättre tankar 
Skönt att vara hemma efter en arbetsvecka.. Helg!
Funderar på att sälja bussen...
Hmmm.....
Hmmm.....
Vart hittar man bilder på den?
Jag har precis inhandlat ett canvas kapell till DH:n i staterna...fan vad frakten är dyr hit. $400, men till Danmark $135. Konstigt...det fick bli Danmark! 
Jag har precis inhandlat ett canvas kapell till DH:n i staterna...fan vad frakten är dyr hit. $400, men till Danmark $135. Konstigt...det fick bli Danmark!
Det är väl inte så konstigt, det är ju närmre till Danmark 
Hmmm.....
nej 
skottar snö, 15cm blötsnö
Igår var snön nästan borta, nu har vi fått 15 härliga blöta centimeter igen

Skurat golvet rent från olja efter att jag äntligen fått motorn i två delar! Nu ska allt tvättas rent, sedan börjar det roliga och lite renare jobbet med att montera ihop skiten igen ! 
Igår var snön nästan borta, nu har vi fått 15 härliga blöta centimeter igen
![]()
Här känns det som att snön kommer försvinna runt Augusti eller så.. 
25hpman skrev:Jag har precis inhandlat ett canvas kapell till DH:n i staterna...fan vad frakten är dyr hit. $400, men till Danmark $135. Konstigt...det fick bli Danmark!
Det är väl inte så konstigt, det är ju närmre till Danmark
Men om det "kun" koster 135 till Danmark, så koster det jo hele 265 fra danmark till Sverige 
Gör klar till en tur till Jylland i morgon och självklart en tur over gränsen till Tyskland 
Precis kommit hem efter rolig sladdkväll! Drog kompisens Volvo PV -58 några varv ute i rondellen på riksvägen, riktigt kul!
Mindre kul var det när ett klantarsle backade på honom senare under kvällen med sin bil i hög fart.
Så om någon har en kylare till en B18 liggande så är min kompis intresserad av sådan. Fler grejer som blev skrot: Vänster framskärm, lyktsarg, grill, kofångare och kofångarfästen 
Sänke skrev:Funderar på att sälja bussen...
Hmmm.....
nej
x2, fjollSänke
Göttar mig åt nya projektet!
Kuus skrev:Sänke skrev:Funderar på att sälja bussen...
Hmmm.....
nej
x2, fjollSänke

Pust...fick handskotta 20 min i 40-50cm drivsnö för att ta mej av gårdsplan ! Tar en kopp kaffe på jobbet nu 
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.