76

j:son skrev:

Semlor och latte.
Jag har det hemskt svårt just nu.

Default/lol

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

77

Sitter och läser detta forum som jag missat helt, blev en riktigt lyckad eftermiddag! Måste nog gå med hundarna snart bara.. ICQ/ab

78

johanj skrev:

Sitter och läser detta forum som jag missat helt, blev en riktigt lyckad eftermiddag! Måste nog gå med hundarna snart bara.. ICQ/ab

Välkommen Johan ICQ/ag .

Själv fick jag faktiskt tipset i en tråd inne på bugpeople-forumet där vi ju båda hänger ICQ/ad ...

, . .·´¯`·..

79

Precis lagat ett par PS3´or.
En laser och en YLOD.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

80

Näää,,,en öl till och Danko Jones i stereon får duga nu,,

Typ 1 -58

81

Mats W skrev:
johanj skrev:

Välkommen Johan ICQ/ag .

Själv fick jag faktiskt tipset i en tråd inne på bugpeople-forumet där vi ju båda hänger ICQ/ad ...

Jajamen! Här skrivs det lite mer aktivt märker jag

82

johanj skrev:
Mats W skrev:
johanj skrev:

Välkommen Johan ICQ/ag .

Jajamen! Här skrivs det lite mer aktivt märker jag

Ja, jag är väl "forumberoende" helt enkelt ICQ/ad - många postningar blir det ju ICQ/ae

, . .·´¯`·..

83

Michos Miche skrev:

Funderar varför det finns så många Kitcars men aldrig någon som är färdigbyggd.

Folk kommer på bättre tankar  ICQ/ag

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

84

Skönt att vara hemma efter en arbetsvecka.. Helg!

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

85

Funderar på att sälja bussen... ICQ/ad  Hmmm.....

86

Sänke skrev:

Vart hittar man bilder på den?

I used to have superhuman powers but my therapists took them away

87

Jag har precis inhandlat ett canvas kapell till DH:n i staterna...fan vad frakten är dyr hit. $400, men till Danmark $135. Konstigt...det fick bli Danmark!  ICQ/ag

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

88

25hpman skrev:

Jag har precis inhandlat ett canvas kapell till DH:n i staterna...fan vad frakten är dyr hit. $400, men till Danmark $135. Konstigt...det fick bli Danmark!  ICQ/ag

Det är väl inte så konstigt, det är ju närmre till Danmark ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

89

Sänke skrev:

nej ICQ/ad

90

ICQ/ad skottar snö, 15cm blötsnö

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

91

Igår var snön nästan borta, nu har vi fått 15 härliga blöta centimeter igen  ICQ/an  ICQ/ad

Bygger 1303S Gatracer med Wasserboxer

92

Skurat golvet rent från olja efter att jag äntligen fått motorn i två delar! Nu ska allt tvättas rent, sedan börjar det roliga och lite renare jobbet med att montera ihop skiten igen !  ICQ/ag

93

Hinken skrev:

Igår var snön nästan borta, nu har vi fått 15 härliga blöta centimeter igen  ICQ/an  ICQ/ad

Här känns det som att snön kommer försvinna runt Augusti eller så.. ICQ/an

94

lasslo skrev:
25hpman skrev:

Det är väl inte så konstigt, det är ju närmre till Danmark ICQ/ab

Men om det "kun" koster 135 till Danmark, så koster det jo hele 265 fra danmark till Sverige ICQ/ae

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

95

Gör klar till en tur till Jylland i morgon och självklart en tur over gränsen till Tyskland ICQ/ag

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

96

Precis kommit hem efter rolig sladdkväll! Drog kompisens Volvo PV -58 några varv ute i rondellen på riksvägen, riktigt kul! ICQ/ag Mindre kul var det när ett klantarsle backade på honom senare under kvällen med sin bil i hög fart.
Så om någon har en kylare till en B18 liggande så är min kompis intresserad av sådan. Fler grejer som blev skrot: Vänster framskärm, lyktsarg, grill, kofångare och kofångarfästen Default/hmm

97

Kuus skrev:
Sänke skrev:

nej ICQ/ad

x2, fjollSänke

"Daddy Cool"

98

Göttar mig åt nya projektet!

"Daddy Cool"

99

goopher skrev:
Kuus skrev:
Sänke skrev:

nej ICQ/ad

x2, fjollSänke

Default/yikes   ICQ/ag

100

Pust...fick handskotta 20 min i 40-50cm drivsnö för att ta mej av gårdsplan ! Tar en kopp kaffe på jobbet nu  ICQ/ag

You´ll never know...