Jag måste skriva av mig lite, så jag får bort lite av min ilska....
Om jag kränker en statlig myndighet som inte kan försvara sig, eller på annat sätt är oförsvarbart taskig så är det fritt fram för nån moderator att plocka bort mitt inlägg.
Förra helgen insåg jag att min generator var riktigt sliten, så jag slog på stort och beställde en ny, större.
Classic vw skickade den snabbt precis som dom brukar
Jag följde den via spårning, på onsdagen såg jag att den var vid mitt näst närmasta ombud, men då var den tydligen felskickad och jag fick inte hämta den. Den var tvungen att skickas tillbaka till Malmö för omsortering...
den skulle komma till Löddeköpinge igår eller idag istället. När den inte kom i eftermiddag så spårade jag den igen, då står den som returnerad....
Jag blir minst sagt arg...... ringer kundtjänst, sitter 30min i kö för att få reda på att nån på postnord har råkat sortera den fel och att den hamnat i en returbur och är på väg till Skellefteå igen...
Idag började jag min semester och jag har en buss utan generator... vi hade bussturer planerade både måndag och tisdag, men det lär inte hända.
Jag har mailat Classic och hoppas att dom kan skicka en ny snabbt, då kan jag ev ha den på onsdag. Jag har bokat camping Tors-sön. Det vore ju fan om jag måste ställa in det oxå, bara för att postnord inte klarar av sitt jobb...
Det som gör mig mest förbannad är att dom kan bete sig så här, göra fel gång på gång utan att ta något som helst ansvar....
Så, nu har jag fått kräka av mig lite. Nu blir det fredagsöl och försöka tänka på annat..
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Annars så går det fort, följer paket i appen osv.