26

25hpman skrev:

Du borde få kosingen i retur. Har säljaren snålat med frakten o skickat ospårbart UTAN att nämna detta för dej, då är det ett solklart fall. Sen är ju denna säljaren ökänd för sitt sätt att göra upp affärer, men inte fullfölja dom på FB. Så om du blivit blåst är det inte vidare förvånande...

hur kan du säga att jag blåser folk det stämmer inte.jag har budat på en del dej och sen har det inte blivit affär Men kommer inte åh säg att jag blåser folk mvh peter

oval1954..splitbuss1958..splitbuss1962.splitbuss1962..bubbla1969..baja1972..polo2012..touran2015..

27

Det skriver jag inte heller...  Jag är alltid väldigt noga med att formulera mej rätt. Det är upp till läsaren att tolka vad jag skriver. Gärna ordagrant. Det är skillnad på att föreslå ett tankesätt, mot att direkt påstå något.

Hur går det med handskfacksluckan till killen här ovan?
Utan ett postkvitto så lär du få betala igen vad han har betalt, ink frakt... annars är det ju risk att folk stämplar dej för något som du inte "är"...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

28

25hpman skrev:

Det skriver jag inte heller...  Jag är alltid väldigt noga med att formulera mej rätt. Det är upp till läsaren att tolka vad jag skriver. Gärna ordagrant. Det är skillnad på att föreslå ett tankesätt, mot att direkt påstå något.

Utan ett postkvitto så lär du få betala igen vad han har betalt, ink frakt... annars är det ju risk att folk stämplar dej för något som du inte "är"...

Håller helt med dig.

29

För att se vad den tog vägen är det väl till att presentera kollinr så det går att söka.

Gubbjävel; dvs originalfantast

30

25hpman skrev:

bara för mej att betala men jävligt tråkigt att den intee kommit fram och inte så lätt att få tag på mvh peter

oval1954..splitbuss1958..splitbuss1962.splitbuss1962..bubbla1969..baja1972..polo2012..touran2015..