har ett par hjärteljus till salu bud
1 2019-12-01 01:02:13 Senaste redigerad av dr_snuggels (2019-12-01 01:02:45)
hur ser dom ut inuti?
Jag är inte intresserad av bakljusen. Men det är mycket svårt att få svar från dig !
Har du skickat luckan ?Det har gått tre veckor nu ?
Personen skulle inte vara pålitlig ?????
Det är synd .....
.
Jag är inte intresserad av bakljusen. Men det är mycket svårt att få svar från dig !
Har du skickat luckan ?Det har gått tre veckor nu ?
hej luckan är skickad mvh peter
insidan
Personen skulle inte vara pålitlig ?????
Det är synd ......
?
hur ser dom ut inuti?
Diffusern saknas, avbrutna skruvar samt rost... som brukligt. Ändå tror du på 7.500??
Diffusern saknas, avbrutna skruvar samt rost... som brukligt. Ändå tror du på 7.500??
Japp men får se om dom säljs eller åker på 55an
Lillhugo skrev:Jag är inte intresserad av bakljusen. Men det är mycket svårt att få svar från dig !
Har du skickat luckan ?Det har gått tre veckor nu ?hej luckan är skickad mvh peter
Jag har fortfarande inte fått någon kommunikation ,samt ej erhållit den split handskfackslucka som du lovat att skicka ?
dr_snuggels skrev:Lillhugo skrev:Jag är inte intresserad av bakljusen. Men det är mycket svårt att få svar från dig !
Har du skickat luckan ?Det har gått tre veckor nu ?hej luckan är skickad mvh peter
Jag har fortfarande inte fått någon kommunikation ,samt ej erhållit den split handskfackslucka som du lovat att skicka ?
har du inte fått den skumt postnord som inte kan göra sitt jobb hoppas den dyker upp mvh peter
.................för övrigt så har jag forfarande inte fått den utlovade splithandskfacksluckan.
har luckan dykt upp?
har luckan dykt upp?
vet inte 
Någon splithandskfackslucka har inte anlänt till mig !
Betalning är erlagd november 2019
"Lätt fånget, lätt förgånget" o "Shit happens" som en säljare på Tradera sa till mej när han inte "hittade" grejen han sålt till mej på auktion. Solklart fall av att ta högsta dolda budet...
... men här är det kanske bara Posten som visat vad de går för? 
Posten är ju inte riktigt vad dom brukar vara, men en sån typ av paket skickas väl spårbart allt annat vore väl idioti. Så plocka fram kolli id, är det borttappat anmäl till posten. Som fraktbolag kan jag rekommendera Schenker, dom skickar spårbart billigt speciellt när det blir lite vikt och volym på grejerna. Har också anmält borttappat paket hos dom och jag som köpare fick då tillbaka pengarna för värdet på paketet.
Med det sagt så är det både köparens och säljarens ansvar att komma fram till ett fraktsätt som båda känner sig nöjd med, men vanligt frimärke är ju absolut sämst alla kategorier...
/Foppa
En person (säljaren) som efter överenskommen deal,samt allt bekräftat med ett "handslag", inte svarar när köparen kontaktar ,samt ej heller svarar på sms.
Uttrycker :" skumt postnord " , Vadå?
Har fortfarande inte fått någon split handskfackslucka !
Har fortfarande inte fått någon split handskfackslucka !
Du verkar ju på något sätt blivit blåst helt enkelt... För, jag törs nästan garantera att transporten inte tar ett halvår....
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Är den skickad så finns det ett försändelse-id att söka på. Finns det inte ett sånt så då ...
Du borde få kosingen i retur. Har säljaren snålat med frakten o skickat ospårbart UTAN att nämna detta för dej, då är det ett solklart fall. Sen är ju denna säljaren ökänd för sitt sätt att göra upp affärer, men inte fullfölja dom på FB. Så om du blivit blåst är det inte vidare förvånande...
Fortfarande ingen split handskfackslucka ?