schleu skrev:kee skrev:Min semester börjar också gå mot sitt slut.
Vågat av dig att göra modden för de små skyltarna innan du fått det beviljat. Jag hoppas innerligt att du får som du vill. Hur gick du till väga förresten? Jag behöver inte göra det nu, men det kan vara bra att veta hur folk har lyckats. Man har ju hört om lite olika metoder/argument.
Jag gjorde uttaget i kofångaren för jag tycker det skulle se snyggt ut att nummerplåten fick en plats där den integrerades i bussens form. Sen finns det säkert lika många åsikter som buss ägare, eller vad tror du Kee. Själva operationen på kofångaren var inte så komplicerad. Jag bestämde ett mått på hålet och skar ut det. Sen svetsade jag dit bottenplattan. Och sist gjorde jag bitarna för gavlarna och svetsade dom på plats. Om du vill ha hjälp kan du väll komma förbi med din kofångare så kan jag hjälpa dig. 
Jag ser ett syftningsfel i min text, jag undrade hur du gick till väga för att få de små skyltarna. Men modden i stötisen är läcker den också, subtil men läcker.
Jag har hört om lite olika varianter, bland annat är det bra att visa att belysningen blir undermålig på den långa skylten, sånt brukar bita bra på byråkrater. Det går ju att trixa med ljussättning och avstånd mellan lampa och skylt för att få till en lösning som övertygar. Lycka till!
För övrigt, grymt häftiga moddar! Hoppas du får till värmen i bussen sen! 
Grinder and paint, makes me the welder I ain't