Då var det bara att lägga i nästa växel och lappa ihop den högra lämmen så att det blir klart nån gång...
Efter att ha punktat dit gångjärnen på rätt ställe så var det "bara" att se till att den passade på sin bortrostade broders plats, men eftersom det var alldeles för stora rosthål på skinnet så var det bara att se till å laga de värsta hörnen. körde på lite "freestyle" där, men konstaterade senare att jag hade tänkt lite fel på avsluten mot bottnarna i hörnen
Men det skiter jag i att korrigera nu när det sitter ihop
Får göra rätt på den vänstra lämmen istället
Tänk att man ska lära sig någe nytt heeelaa tiiin!!
Som lite avslutning den kvällen så var jag ju självklart tvungen att provmontera... Kändes sjukt skönt att det passade.
Nu är det bara en läm kvar att brottas med, tyvärr den sämsta av dom tre, så det är ju lite tur att jag fått upp lite rutin på denna typ av arbete.
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

Stopp å belägg!!! Har jag totalt missat nåt?? Eller har betongplattan sjunkit?? eller har luften gått ur ett däck??
Och helt otroooligt vad man fick flytta på splinsen, trevade med ett hack innre och två hack yttre, gick åt helvete... flyttade två hack innre och ett hack yttre, blev ännu mer fel....