1

Tjena  ICQ/bq

Jag söker dubbla förgasare. Gärna Weber 34ict men andra kan vara intressanta med. Gärna hela kit. Tar gärna emot tips på bra sidor att komma nytt ifrån med!

Någon som har och kan tänka sig sälja?

/Mattias

2

Jag köpte ett set weber 34 ict på euro carb uk.
Spanska weber inte nått empi.  Skulle hålla mig ifrån empi. Som att köpa grisen i säcken. Kostade strax över 6 k på eurocarb

3

Har faktiskt kollar på just ett kit från dom.. Verkar väldigt bra. Hur upplevde du deras bestyckning av förgasarna?

Ja jag har förstått att empi förgasarna kan vara väldigt svåra att få och gå bra.

4

mattias_alango skrev:

Har faktiskt kollar på just ett kit från dom.. Verkar väldigt bra. Hur upplevde du deras bestyckning av förgasarna?

Ja jag har förstått att empi förgasarna kan vara väldigt svåra att få och gå bra.

Alla förgasare är grundbestyckade  Om du mailar dom hur din kombi ser ut i motorn så kan dom hjälpa dig Men bensinen är olika Uk-S)
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

5

mattias_alango skrev:

Dom ligger fortfarande i kartongen. Ska sitta på en trimmad 1300 cc

6

PPRMicke skrev:
mattias_alango skrev:

Alla förgasare är grundbestyckade  Om du mailar dom hur din kombi ser ut i motorn så kan dom hjälpa dig Men bensinen är olika Uk-S)
/// Micke

Okej då pratar jag me dom innan jag beställer om de nu blir någon beställning. Hoppades på att någon hade att sälja.
/Mattias

7

hasse skrev:
mattias_alango skrev:

Dom ligger fortfarande i kartongen. Ska sitta på en trimmad 1300 cc

Jaså då får vi hoppas de blir bra fart på den då.