Tjena
Jag söker dubbla förgasare. Gärna Weber 34ict men andra kan vara intressanta med. Gärna hela kit. Tar gärna emot tips på bra sidor att komma nytt ifrån med!
Någon som har och kan tänka sig sälja?
/Mattias
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Söker dubbla förgasare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tjena
Jag söker dubbla förgasare. Gärna Weber 34ict men andra kan vara intressanta med. Gärna hela kit. Tar gärna emot tips på bra sidor att komma nytt ifrån med!
Någon som har och kan tänka sig sälja?
/Mattias
Jag köpte ett set weber 34 ict på euro carb uk.
Spanska weber inte nått empi. Skulle hålla mig ifrån empi. Som att köpa grisen i säcken. Kostade strax över 6 k på eurocarb
Har faktiskt kollar på just ett kit från dom.. Verkar väldigt bra. Hur upplevde du deras bestyckning av förgasarna?
Ja jag har förstått att empi förgasarna kan vara väldigt svåra att få och gå bra.
Har faktiskt kollar på just ett kit från dom.. Verkar väldigt bra. Hur upplevde du deras bestyckning av förgasarna?
Ja jag har förstått att empi förgasarna kan vara väldigt svåra att få och gå bra.
Alla förgasare är grundbestyckade Om du mailar dom hur din kombi ser ut i motorn så kan dom hjälpa dig Men bensinen är olika Uk-S)
/// Micke
Dom ligger fortfarande i kartongen. Ska sitta på en trimmad 1300 cc
mattias_alango skrev:Har faktiskt kollar på just ett kit från dom.. Verkar väldigt bra. Hur upplevde du deras bestyckning av förgasarna?
Alla förgasare är grundbestyckade Om du mailar dom hur din kombi ser ut i motorn så kan dom hjälpa dig Men bensinen är olika Uk-S)
/// Micke
Okej då pratar jag me dom innan jag beställer om de nu blir någon beställning. Hoppades på att någon hade att sälja.
/Mattias
mattias_alango skrev:Har faktiskt kollar på just ett kit från dom.. Verkar väldigt bra. Hur upplevde du deras bestyckning av förgasarna?
Dom ligger fortfarande i kartongen. Ska sitta på en trimmad 1300 cc
Jaså då får vi hoppas de blir bra fart på den då.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Söker dubbla förgasare
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.