201

Kommer på fredag kväll, Åker strax efter 4 från Långshyttan

202 Senaste redigerad av easos (2011-08-24 22:00:18)

MrIcka skrev:

Lite inne på Fiddes spår där ja.... kan ju vara tvärkö kanske när vi dyker upp så går hela dan innan man kommer in Default/smile Vart åker ni ifrån om man vill hänga med er Fidde?

Kanske är så.. hmm.. ska man åka tidigare från gävlebro då ?

Kanske man ska dra från gävlebro 7.30  då ? så slipper vi köa ?
Ska fundera över det....kanske jag ansluter med fidde & dom för att slippa kön....

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

203

Funderar också på att åka tidigare nu eftersom jag tänkt köra strippen så kan det nog va bra att vara där i tid eftersom dem börjar köra klockan 10.

204

Det är lika bra att ni åker dit på fredagen, så är ni där i tid ICQ/ad

205

Demian, jag tänkte göra en skräll till i år!
Men du får tjata med norrmannen, det lät som han tänkte banga ur igår...?
Syns på fredag, nyktra o glada som vanligt ICQ/ab

206

Olzzon skrev:

Funderar också på att åka tidigare nu eftersom jag tänkt köra strippen så kan det nog va bra att vara där i tid eftersom dem börjar köra klockan 10.

Hej vi är 3 st vw nördar som tänkte åka från från GLADA Hudik kl 06 00 Lördag morgon och vi skall försöka hitta på FIDDE där vid 07 30 Gävle Bro vore bra och vi kommer med 3 cabbar så vi hoppas på  ICQ/af

207

Rambo skrev:
Olzzon skrev:

Hej vi är 3 st vw nördar som tänkte åka från från GLADA Hudik kl 06 00 Lördag morgon och vi skall försöka hitta på FIDDE där vid 07 30 Gävle Bro vore bra och vi kommer med 3 cabbar så vi hoppas på  ICQ/af

Vi kommer troligen att åka något senare från Hudik i Patriks svarta Bubbla, vilka är ni? förmodar att 2st av er är bröder  ICQ/ab Känner bara till dom 2 cabbarna i Hudik.

Är det risk för väldigt långa köer i insläppet när dom öppnar tror ni? Men om alla andra åker tidigt så kanske man ska åka något senare för att slippa köer  ICQ/ag

Typ 3 Variant -65

208

jag och sofie sluter upp vid preem falun imorgon 15:30 ICQ/ab

209

Jag med tror jag!

210

men det var väl ett jävla tjat om brc, så jävla kul blir det nog inte... är jag bitter för att jag inte kan åka... nääää  ICQ/ad  Default/lol

211

BRC is gonna be the most amazing thing EVER!

*1969:a typ2 husbil som är neptunblå @thefakefalia
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.

212

dimman77 skrev:

Demian, jag tänkte göra en skräll till i år!
Men du får tjata med norrmannen, det lät som han tänkte banga ur igår...?
Syns på fredag, nyktra o glada som vanligt ICQ/ab

Ja, jag har fortfarande inte förstått det riktigt. Men det finns ju bildbevis på att du var där. Det var samma sak när Buscollector rullade in till incheckningen på Bad Camber -10. Det gick nästan ett sus genom hela träffen.  Default/yikes

Norrmannen ska väl iväg och bärga nån cittra...

213

Urban T skrev:
Rambo skrev:
Olzzon skrev:

Vi kommer troligen att åka något senare från Hudik i Patriks svarta Bubbla, vilka är ni? förmodar att 2st av er är bröder  ICQ/ab Känner bara till dom 2 cabbarna i Hudik.

Är det risk för väldigt långa köer i insläppet när dom öppnar tror ni? Men om alla andra åker tidigt så kanske man ska åka något senare för att slippa köer  ICQ/ag

Hej jag tänker att vi vill komma ner så att man inte missar dragracingen kl 10 00 och vi måste tyvärr åka hemöver 15 00 till en kräftskiva på kvällen,och den tredje cabben är en överraskning .0600 OK öster i Hudik har vi sakt för att kunna hinna med Fidde och gänget. ICQ/af

214

Rambo skrev:
Olzzon skrev:

07:30 låter då som min tidsplan! ICQ/ab

215

Nedräkningen har börjar ICQ/ag Vem har beställt väder och vad har "du" beställt för väder ? Default/smile

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

216

Vi åker från avesta vid 16 tiden Fredag. Notchback 64. Vw pickup 75. Kabe briljant 76???
Ca 10 mil. Ses där. Vesslan.

217

Kalle skrev:

BRC is gonna be the most amazing thing EVER!

ICQ/ac

218

opec skrev:

Nedräkningen har börjar ICQ/ag Vem har beställt väder och vad har "du" beställt för väder ? Default/smile

Jag snackade med Polman men han hänvisade till PRO. Kollade med TV4 men fattade inget då jag bara kollade in pattarna så det blev YR.no och där ser det hyggligt ut.  ICQ/ad

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

219

Svwerker skrev:
opec skrev:

Jag snackade med Polman men han hänvisade till PRO. Kollade med TV4 men fattade inget då jag bara kollade in pattarna så det blev YR.no och där ser det hyggligt ut.  ICQ/ad

pattar på vem ?http://hatarallasombloggar.blogg.se/images/2010/tone-bekkestad_78824989.jpg

Tone presenterar väll inget väder längre sen skandalen ICQ/ae ( finns det fler att titta på )

Låt solen uppsöka oss på BRC.

Hur som hellst ska bli kul att se massa bilar och träffa alla er som ska dit.

" nu åter till skruvningen av Ghian så jag slipper lifta imorgon "

See ya ICQ/af

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

220 Senaste redigerad av Kuus (2011-08-25 13:39:28)

vi dyker troligen upp i falun till 15.30 ICQ/ab

221

vwpv skrev:

Vi åker från avesta vid 16 tiden Fredag. Notchback 64. Vw pickup 75. Kabe briljant 76???
Ca 10 mil. Ses där. Vesslan.

är det tio mil från avesta? vilken väg åker ni då?

222

opec skrev:

Tone presenterar väll inget väder längre sen skandalen ICQ/ae ( finns det fler att titta på )

Jorå hon e tabax i rutan men hon har ju knappt några att titta på.
Jag tänkte på Ulrika Andersson(s).  Default/lol
http://cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2007/06/17/1.725037TS1297338875237_defaultImage.jpg

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

223

Kommer till Gävle Bro så vi är klara att åka vid 7.30 på lördagmorgon ICQ/ab

Typ 3 Blå Variant 1600 - 68, Typ 1 -61, Grön, Typ 1 -75 Cab Brun,  Typ 2 T3 -81 Blå SCA-camping

224

fan....ja vill ju också dit.. ICQ/ac  ICQ/ac  ICQ/ad

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

225

Vi åker 07:30 från Gävle bro...........