1

har tänkt sänka bubblan snart kommer behöva flippa styrstagen, vilken "vinkel" på brotchen ska det vara?

Var köper man en sån?
Någon kan tänkas vilja låna ut en? om de är svindyra alltså..

Tack på förhand //Alfred

2

http://www.jula.se/brotsch-188002

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

3

89:- är ju som hittat ICQ/ab , men slut i webbutiken ICQ/ac ...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

4

Forsätter här jag också, brotschen finns inte att få tag i på hemsidan. Någon som vet vart man kan få tag i en med rätt vinkel från nåt annat ställe?

5

Det stämmer inte på hemsidan,jag var inne i butik och köpte och dom sa att den inte har utgått ur sortimentet.Så det är bara att köpa en i butik eller om du har långt dit så ring till dom.

6 Senaste redigerad av Ivars (2011-08-21 13:41:59)

Alldeles riktigt! Jag var nyss in på Jula och gav dom nummret 188002, så fanns dom i en hylla. Så nu blir det ut i garaget igen  ICQ/ab

7

Derfla skrev:

har tänkt sänka bubblan snart kommer behöva flippa styrstagen, vilken "vinkel" på brotchen ska det vara?

Var köper man en sån?
Någon kan tänkas vilja låna ut en? om de är svindyra alltså..

Tack på förhand //Alfred

Hör av dig i veckan så kan du få låna min brotch. Jag håller till på Industrigatan

Tel 0735081361

8

Lite i efterhand någon som vet vart man kan köpa brotsch nu?

23år ung, bomba med vw kunskap vill lära mig alla tipps o trix:) 
Haft en 64, 66, 62 nu har ja en 60 och 61

9

Ja jag behöver också köpa en, ska flippa styrstagen på min bay i helgen så alla tips är välkomna  ICQ/ab

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

10

Är det inte någon som vet ?

23år ung, bomba med vw kunskap vill lära mig alla tipps o trix:) 
Haft en 64, 66, 62 nu har ja en 60 och 61

11 Senaste redigerad av Johan W (2014-04-15 20:01:04)

http://www.axminster.co.uk hade tidigare men jag kan inte se dom ICQ/ad

Jag har annars 2st som jag kan låna ut, så skriv era adresser i ett PM så skickar jag innan helgen, frakten blir nog mer fram och tillbaka en vad dom är värda iof ICQ/ae

Jag vet iof inte 100 att dom passar bayar men dom passar 99% av eurobilar ja nästan iaf det skiljer en grad som det gör med alla som fans att köpa, men det drar man rätt vid åtdragning ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

12

Någon som kollat Jula idag? Köpte min där 2012 (fanns på plats men ej via webben)

//Björn