har tänkt sänka bubblan snart kommer behöva flippa styrstagen, vilken "vinkel" på brotchen ska det vara?
Var köper man en sån?
Någon kan tänkas vilja låna ut en? om de är svindyra alltså..
Tack på förhand //Alfred
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Flippa styrstag, vilken brotch?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
har tänkt sänka bubblan snart kommer behöva flippa styrstagen, vilken "vinkel" på brotchen ska det vara?
Var köper man en sån?
Någon kan tänkas vilja låna ut en? om de är svindyra alltså..
Tack på förhand //Alfred
http://www.jula.se/brotsch-188002
89:- är ju som hittat
, men slut i webbutiken
...
Forsätter här jag också, brotschen finns inte att få tag i på hemsidan. Någon som vet vart man kan få tag i en med rätt vinkel från nåt annat ställe?
Det stämmer inte på hemsidan,jag var inne i butik och köpte och dom sa att den inte har utgått ur sortimentet.Så det är bara att köpa en i butik eller om du har långt dit så ring till dom.
Alldeles riktigt! Jag var nyss in på Jula och gav dom nummret 188002, så fanns dom i en hylla. Så nu blir det ut i garaget igen 
Var köper man en sån?
Någon kan tänkas vilja låna ut en? om de är svindyra alltså..Tack på förhand //Alfred
Hör av dig i veckan så kan du få låna min brotch. Jag håller till på Industrigatan
Tel 0735081361
Lite i efterhand någon som vet vart man kan köpa brotsch nu?
Ja jag behöver också köpa en, ska flippa styrstagen på min bay i helgen så alla tips är välkomna 
Är det inte någon som vet ?
http://www.axminster.co.uk hade tidigare men jag kan inte se dom
Jag har annars 2st som jag kan låna ut, så skriv era adresser i ett PM så skickar jag innan helgen, frakten blir nog mer fram och tillbaka en vad dom är värda iof 
Jag vet iof inte 100 att dom passar bayar men dom passar 99% av eurobilar ja nästan iaf det skiljer en grad som det gör med alla som fans att köpa, men det drar man rätt vid åtdragning 
Någon som kollat Jula idag? Köpte min där 2012 (fanns på plats men ej via webben)
//Björn
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Flippa styrstag, vilken brotch?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.