1 Senaste redigerad av Eklund (2018-09-23 10:42:22)

!

2

Den var jag å la ett bud på för några vec sedan ICQ/av

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

3

Vi börjar med 30k

4 Senaste redigerad av Ghia64 (2018-09-10 10:26:56)

Eklund skrev:
Ghia64 skrev:

Jag vet att du va o tittade på den för några veckor sen vilket är lite märkligt eftersom Virserum är ganska långt ifrån Värnamo o de inte lätt att hitta dit där den fanns . själv hittade jag den tidigt i  våras

Ja, lite märklig historia med lite märkliga säljare...säljer du den eller åt dom?? ICQ/am

5

Bilen är ju reggad på någon i Bromma! Ej bes sedan -81 så det är ett ren objekt.Är denna annonsen seriös?

6

Eklund skrev:
Ghia64 skrev:
Eklund skrev:

Jag vet att du va o tittade på den för några veckor sen vilket är lite märkligt eftersom Virserum är ganska långt ifrån Värnamo o de inte lätt att hitta dit där den fanns . själv hittade jag den tidigt i  våras

Ja, lite märklig historia med lite märkliga säljare...säljer du den eller åt dom?? ICQ/am

Det är jag som säljer den . dom sålde den till mej . anledningen att de har tagit från i våras till nu att köpa den är att 2 kusiner har ärvt bilen  o den ena har velat sälja o den andra har varit tveksam

Undrar vem jag pratade med då??

7

ville bara veta vad som hände för jag fick inga svar då nämligen, jag ska inte fråga mer...

8

Eklund skrev:
Ghia64 skrev:

är ju inte alls långt där emellan 1,5 tim bara,är där ofta och åker runt omkring bygderna.

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

9

Så 100 lopper duger inte?

10

Jag tänkte samma eller varför inte ta dom 140k från Belgien?

T2b taigagrön ´77

11

Är de möjligt att låta tråden va en säljes annons istället för en tjafs tråd? Jag börjar bli irriterad över att inget av inläggen i princip har handlat om bilen eller varit från någon som är seriöst intresserad , Det är extra irriterande att Ghia64 har skrivit de flesta inläggen o ändå  sagt att han inte är intresserad av bilen . Ja jag har fått bud o mycke intresse . jag behöver inte sälja . Har ni frågor utan att va intresserade uppskattas de om ni tar dom på pm eller telefon o låter säljes annonsen va en annons.