!
1 2018-09-09 17:32:20 Senaste redigerad av Eklund (2018-09-23 10:42:22)
Den var jag å la ett bud på för några vec sedan 
Vi börjar med 30k
4 2018-09-10 10:25:47 Senaste redigerad av Ghia64 (2018-09-10 10:26:56)
Ghia64 skrev:Den var jag å la ett bud på för några vec sedan
Jag vet att du va o tittade på den för några veckor sen vilket är lite märkligt eftersom Virserum är ganska långt ifrån Värnamo o de inte lätt att hitta dit där den fanns . själv hittade jag den tidigt i våras
Ja, lite märklig historia med lite märkliga säljare...säljer du den eller åt dom?? 
Bilen är ju reggad på någon i Bromma! Ej bes sedan -81 så det är ett ren objekt.Är denna annonsen seriös?
Ghia64 skrev:Eklund skrev:Jag vet att du va o tittade på den för några veckor sen vilket är lite märkligt eftersom Virserum är ganska långt ifrån Värnamo o de inte lätt att hitta dit där den fanns . själv hittade jag den tidigt i våras
Ja, lite märklig historia med lite märkliga säljare...säljer du den eller åt dom??
Det är jag som säljer den . dom sålde den till mej . anledningen att de har tagit från i våras till nu att köpa den är att 2 kusiner har ärvt bilen o den ena har velat sälja o den andra har varit tveksam
Undrar vem jag pratade med då??
ville bara veta vad som hände för jag fick inga svar då nämligen, jag ska inte fråga mer...
Ghia64 skrev:Den var jag å la ett bud på för några vec sedan
Jag vet att du va o tittade på den för några veckor sen vilket är lite märkligt eftersom Virserum är ganska långt ifrån Värnamo o de inte lätt att hitta dit där den fanns . själv hittade jag den tidigt i våras
är ju inte alls långt där emellan 1,5 tim bara,är där ofta och åker runt omkring bygderna.
Så 100 lopper duger inte?
Jag tänkte samma eller varför inte ta dom 140k från Belgien?
Är de möjligt att låta tråden va en säljes annons istället för en tjafs tråd? Jag börjar bli irriterad över att inget av inläggen i princip har handlat om bilen eller varit från någon som är seriöst intresserad , Det är extra irriterande att Ghia64 har skrivit de flesta inläggen o ändå sagt att han inte är intresserad av bilen . Ja jag har fått bud o mycke intresse . jag behöver inte sälja . Har ni frågor utan att va intresserade uppskattas de om ni tar dom på pm eller telefon o låter säljes annonsen va en annons.