Okey roligt.. Berätta mer om hunden.. Det finns ju en del bland forumdeltagarna....om du nu inte vill visa mer av bilen...
Att en del projekttrådar drar ut på tiden, är ju naturligt då även livet skall hinnas med...
![]()
Själv har jag flera som jag alternerar mellannberoende på lust tid och att jag skall veta hur just det som behövs skall göras.. Då just original inte direkt alltid är det jag gör![]()
Men som sagt berätta mer
Tack för de värmande orden!!
Det känna alltid trevligt och välkomnande då man möts av så förstående av folk som besitter dygden "tålamod". Man knner sig varmt välkommen då man är relativt ny på ett forum då så sker.
Jag får tillönska en trevlig helg!!
Du skrev det på den här trådens första sida, 2015-05-10 12:34:34. Varför det citeras nu, drygt 3 år senare, begriper inte jag heller. Men det är mycket i den här slow-motion tråden som är obegripligt...
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Då klipper vi ner det lite så det blir mer begripligt....
Att en del projekttrådar drar ut på tiden, är ju naturligt då även livet skall hinnas med...
![]()
Själv har jag flera som jag alternerar mellannberoende på lust tid och att jag skall veta hur just det som behövs skall göras..
Förstår Du nu vad jag menar/är ute efter ??

LIte fel uppfattat....
Skillnaden är att Dina trådar står still medans mina har ett lugnt och kontinuerligt flöde. *blink*
Det har hänt en massa sen vi hämtade hem bilen från Nörping.
Följer Du tråden får Du se det.
Gillar Du inte tråden är det bara att låta bli att kika - as simple as that baby!!
Jag gör det mesta själv på mina bilar med. Vissa detaljer kan man dock ta hjälp med anser jag för att resultatet ska bli så bra som möjligt, såsom lack, inredning etc
Jag måste dock fråga om Du ser ner på folk som inte "gör allt själv" som Du gör?
Du är ju en riktig Tarzan!!
Karman har rullat på ordentligt sista tiden. Dock har det vart sommar och jag tycker man ska ta vara på den så gott det går....
Själv har jag gjort mitt bästa för hjälpa dottern få ihop hennes bil efter lack så hon får åka något i sommar.
Det finns utrymme för alla i vår hobby.
Alla har något de är duktiga på.
Jag hoppas Du inte ser ner på Petter för han lämnar sina balla Porsche till Haparanda för svetsning, Vår Ghiavän i Kalmar för han tagit hjälp med lackering lr Jan-Iver som lämnade hela sin bil till Polen.
Man måste acceptera att det finns folk som hellre tar hjälp av någon för man önskar ett bättre slutresultat än det man gjort själv - lr som i mitt fall - för att spara tid då man håller med flera saker samtidigt....Skärpning!
Själv har jag sista tiden lagt tid på min gatbil och det resultatet har Du här:
https://www.youtube.com/watch?v=9s-uAxFHjWY
Ta vara på sommaren nu!!
Just nu kan det te sig väldigt märkligt i denna tråden, men det blir så när folk sitter och dillar på fyllan och sen helt och hållet plockar bort det de skrivit....Tur de tar saker och ting till sig då de nyktrar till.
Nu kör vi framåt med bilbygge i den här tråden!!
Du använder fortfarande mina bilder utan tillåtelse .
Ha det : HEAVY
Du använder fortfarande mina bilder utan tillåtelse .
Hej du använder fortfarande mina foto utan mitt medgivande .
Det är pajas varning på denna tråd.... 
Det är pajas varning på denna tråd....
Men det har ett visst underhållsvärde
Det är mycket därför jag läser denna tråd 
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Jäklar vad illa luckan satt,
blir nåra timmar på den med
VW typ1 1965 1500T
VW typ1 1973 350hp
Husch!!
Tänk på vad Du säger...Plåtslagar´n kan bli lack på Dig med
Mer om passformen senare 
-R,
Bygel saknar jag fortfarande så tar jag gärna! tändningslåset har jag köpt så det behöver jag inte längre.
Av vad jag kan se av lådans innehåll så skulle jag behöva ett luftintsgsgaller (ser ut som en liten nätkorg)!
Har du inga andra spekulanter kan jag ta hela lådan...
Här en del av de delar jag hittade....
Klämman under rattaxeln är Victors- men de övriga delarna kanske någon beöver??
Hade alla Ghior 140 km/h hastighetsmätare?? lr var det bara de sportigaste?
Utöver dessa hittade jag 2 dörrsidor( röda/vita) svart instrumentbräde padding och en papp till hatthyllan.
Sen visade det sig att jag hade bakljus. Jag köpte sprojtans då jag var förbi House of Ghia i våras. Jag får klura på hur jag ska göra och om jag ska behålla de jag hade lr köra med repro....
Mina gamla dörrgångjärn tar jag med mig till dem nu då jag åker dit igen...
Hej!
Är paden till brädan i bra skick så skulle jag vara tacksam att få ta över den till mitt projekt.
Med vänlig hälsning,
Fredrik
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Hel och fin!
Inga rispor - inga hål
Du får hitta på någon bra lösning med transport/hämtning så har Du en fin Ghia
hastighetsmätare, 2 dörrsidor( röda/vita) och en papp till hatthyllan är intressant.
Mvh Andreas
Hel och fin!
Inga rispor - inga hål
Du får hitta på någon bra lösning med transport/hämtning så har Du en fin Ghia
Lysande! Tack! PM skickat
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Hastighetsmätarn har gått iväg redan (på PM) men dom andra är Dina om Du kan ordna med transport från Sthlm
Ok,
Farsgubben skall upp till Haninge/Bromma nästa helg så det kanske går att styra upp något?
Hur går det med Ghian.
Gnosjö