OK, ska kika på det med snabbvalen, tror dock att den funktionen är borttagen.
OK, Ska kika på färgerna åxå
Klistrade trådar verkar alltid innehålla nya inlägg, även om man har klickat på "Markera forum som läst". Vilket de förstås inte gör...
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Vet inte om någon har skrivit det, men kan inte öppna PM’s
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Vet inte om någon har skrivit det, men kan inte öppna PM’s
Är det lika på alla PM du har liggande?
Skicka ett PM på eventuellt felmeddelande, mina finns och går att öppna.
Är det nån fler inne här som har detta problem??
och en klistrad tråd som någon har skrivit i sen sist har samma färgton som en gammal klistrad för mig
Klistrade trådar verkar alltid innehålla nya inlägg, även om man har klickat på "Markera forum som läst". Vilket de förstås inte gör...
Ni menar Klistrad, Stängd-trådar va?
Ser att DEN har samma färg som den var innan
men en Klistrad-tråd ändrar färg.
56 2018-04-19 18:12:19 Senaste redigerad av Johan W (2018-04-19 18:25:41)
färgen ändras inte på fyrkanten när man har kollat på den klistrade tråden
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Hellberg skrev:Vet inte om någon har skrivit det, men kan inte öppna PM’s
Skicka ett PM på eventuellt felmeddelande, mina finns och går att öppna.Är det nån fler inne här som har detta problem??
Yes är så på alla. Detta är när jag använder mobilen. Kan bara trycka på personens namn och då kommer jag till hens profil ist för till meddelandet.
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
färgen ändras inte på fyrkanten när man har kollat på den klistrade tråden
De klistrade blir ljusbruna när man vart inne på dom, säkert att du inte kikat in på "dagens vw bild"?
WebAdmin skrev:Hellberg skrev:Vet inte om någon har skrivit det, men kan inte öppna PM’s
Skicka ett PM på eventuellt felmeddelande, mina finns och går att öppna.Är det nån fler inne här som har detta problem??
Yes är så på alla. Detta är när jag använder mobilen. Kan bara trycka på personens namn och då kommer jag till hens profil ist för till meddelandet.
Kör du mobilen liggande så kan du klicka på meddelanden
60 2018-04-20 09:39:15 Senaste redigerad av Stefan F (2018-04-20 09:42:06)
Tryck inte på personens namn, tryck på meddelandetiteln istället.
Edit: Ahh... funkar bara i liggande läge, såg jag nu...
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Johan W skrev:färgen ändras inte på fyrkanten när man har kollat på den klistrade tråden
De klistrade blir ljusbruna när man vart inne på dom, säkert att du inte kikat in på "dagens vw bild"?
Är lika för mig också, dom klistrade är ljusbruna jämt, oavsett om man varit in på dom eller ej.
Jag saknar även att texten blev fet på dom olästa trådarna
sök funktionen funkar dåligt . o använder man mobilen är de ganska många fel o problem
Nej sökfunktionen är faktiskt nästan helt ofungerande, håller med tidigare talare där. Som det är nu är det bättre att googla och peka ut siten, inte optimalt men mycket bättre i alla fall.
Sen är jag inget fan av sidan när man surfar i mobilen, känns lite som att gå tillbaka i tiden när det ska vara en specifik sida för mobilsurf. Med dagens telefoner är det knappast nått problem att surfa på vilken sida som helst, vore bättre med stöd för tapatalk i så fall för dom som gillar det formatet.
I övrigt känns sidan fräsch och snabb, sen om stödet för större bilder också finns så är det kanon det är nått som många har eftersökt (använder det inte själv).
/foppa
En sak jag gillar är när externa länkar öppnas i en ny flik, nu är jag inte säker, men visst gjorde dom det i förra versionen?
En sak jag gillar är när externa länkar öppnas i en ny flik, nu är jag inte säker, men visst gjorde dom det i förra versionen?
Det borde ha varit så ja
Anders skrev:En sak jag gillar är när externa länkar öppnas i en ny flik, nu är jag inte säker, men visst gjorde dom det i förra versionen?
Det borde ha varit så ja
Men inte längre? 
WebAdmin skrev:Anders skrev:En sak jag gillar är när externa länkar öppnas i en ny flik, nu är jag inte säker, men visst gjorde dom det i förra versionen?
Det borde ha varit så ja
Men inte längre?
Det ska fixas, gillar inte heller att externa länkar läggs i samma TAB plus att dessa har ju in te med BV att göra så....
När jag testade detta så provade jag med länkarna på Banners, å dom funka ju så...
Har nu letat rätt på andra länkar och sett att där finns "felet"
Fixat: Inte längre subjekttext på varje post
Fixat: Nyare funktion av Smilies installerat.
Fixat: Inte längre subjekttext på varje post
Fixat: Nyare funktion av Smilies installerat.
Blev jätte bra, en sak till videoknappen syns ej. 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
nice bro!!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
PS. slagit av smilies ett tag igen, sorry.
Fanns nåt fel i den så vissa adminsidor funkade ej. Kollar på det och återkommer 
Fixat
Fixat: Fått tag på en ny "avancerad" sökfunktion som nu är installerad.
Det var det för idag, ska ju upp om drygt 5 timmar 

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Idag när jag postade inlägg så gick klockan 1h fel.
Inget stort utan tänkte bara säga