Har du fått denna länken innan av mig?
Tackar! det börjar närma sig för ikväll börjar jag att installera taket......
kan inte få nog med info om detta så det är guld värt!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Har du fått denna länken innan av mig?
Tackar! det börjar närma sig för ikväll börjar jag att installera taket......
kan inte få nog med info om detta så det är guld värt!
Är övertygad om att du fixar det!
Sett att dom använder ganska breda band vid sidorna mellan bågarna. Syns på en del länkar. Rör sig om kanske 15 cm breda. Skrivits att man kan använda samma tyg som taken är gjorda i, inte innertaken
utan yttertaken. Sedan så verkar det som att de skall sitta en metallbit längst bak på utsidan av yttertaken. Redogör gärna för hur du gör så kanske någon annan har hjälp av det senare.
När du har gjort det klart så kommer jag att hitta en perfekt sida som visar allt i steg för steg, skulle inte förvåna mig 
Remsorna på sidorna ska dit idag, jag använder polyesterväv som är helt stumt, får inte fjädra något 100mm breda och skruvas i varje ribba, har väl hyfsad kolla på hur det ska vara nu det är bara avstånden som jag inte har riktig koll på, men jag får väl prova mig fram 

Nu sitter mekaniken där, och fungerar!! Lite justering sen lirar det riktigt bra! Innertyget nästa 

Då var innertaket i på soltaket, verkar vara svårt att få det perfekt i kanterna, vet ju isf inte hur bra det var från början.... finns det inte någon vänlig själ som vet hur det är fäst i bakkant?? Innertyget är det jag är osäker på 
Klass!
Men att stretcha nacken på lunchen var tydligen inget jag planerat
Klass!
prata inte om dessa J-la bilder!! jag tar vanliga kort men likfan så hamnar dom på snedden!!!!
anders bergh skrev:Klass!
prata inte om dessa J-la bilder!! jag tar vanliga kort men likfan så hamnar dom på snedden!!!!
Ne det är säkert inte ditt fel
Internet är ett snurrigt ställe

Då var äntligen taket på plats!! Nu är det lite småpyssel med diverse sen är det bes om 3 vec 
Stiligt 
SNYGGT så ja dörrr 
hmmmm. Där var bilderna ja, Snyggt. Samma höga klass på det jobbet som övrigt jobb.
Tackar! nu ska jag prova att hålla tel på andra hållet och se om det blir på sniskan!!
Tackar! nu ska jag prova att hålla tel på andra hållet och se om det blir på sniskan!!
Ta ett kort på dig själv i en spegel och lätt upp så kommer vi tala om för dig vad du gör för fel.

Där kom den ja.......
jag som var så glad för att bussen är ihopsatt....
Snyggt på riktigt

Bildjävlen hamnar på sne igen!!! Ja,ja ny har den iallafall få rulla på lite runt kvarteret, 1 vec till bes lite småpyssel och mysmek återstår.... 

Testing!!!!
Så där ja! En bild på rätt ledd på en fantastiskt snygg buss!
Grattis till ett strålande arbete! Och snart får du börja njuta av den 
Tummen upp.....
Världsklass! 
Så blank att man ser vad familjen har för cyklar och trädgårdsmöbler.
Läckert!
Enastående jobb!
Tackar!! Det värmer 
Otroligt fin du har gjort ett jäkla jobb 
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.