Jag tror inte forumsidor dör ut, vissa dör ut men vissa inte.
Beroende på hur stort forumet är och vad forumet fokuserar på för forum och dess innehåll.
Sen så påverkar ju Facebook hur många som är aktiv här.
Att ladda upp bilder är ju ingen konst som Mr 56 säger, den som tycker det är svårt, be någon ungdom hjälpa dig som är insatt i datorer eller någon annan för den delen, både unga som äldre som kan detta och är ju inte precis som en kurs i skolan att lära sig.
Tar lite mer tid för den som ska ladda upp men nu snackar vi ju några sekunder per bild och inte timmar.
Skulle nog kosta en hel del förforumet att ändra för att några inte kan lägga upp bilder.
Lite småsynd Facebook gruppen finns, både positivt och negativt.
Vi som inte har Facebook kan ju bara vända oss hit och missar allt som finns på Facebook.
Samma visa där, nog kan vi göra konto där men det är väll lättare att vi postar våra trådar här på forumet, som just är till för det.
Där vi har alla forum vi behöver, allt från annonsforum till projekt forum och alla andra delar.
Facebook är ju inte uppbyggt på samma vis.
Det är vad jag tycker och tänker.
Angående Swish, många har inte det men finns ju faktiskt nära och kära som har Swish och även folk här på forumet som erbjudits sig att Swisha till forumet.
Är ju bara flytta över den slant du vill skänka till personen som vill hjälpa dig och i sin tur Swisha forumets Swish nummer. Easy Peasy Lemon Squezzy.
Sen dom som inte har swish, ge det en chans.
Är ju MINST lika säkert som det gamla stenålderssättet, bankkonto-överföring.
Swish är då det bästa jag skaffat iallafall, går snabbt, smidigt och pengarna direkt in på kontot.
Om man inte gilla det, uninstall bara så är det finito 
Ajja va bara några små tankar och vad jag tycker.
You got what I mean