Vis av erfarenhet under 2017(och tidigare år..) lovar jag att provmontera allt innan ytbehandling..fan att man aldrig lär sig..
Gott Nytt år på er..
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Nytt År 2018 och det nyårslöfte som följer med det..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vis av erfarenhet under 2017(och tidigare år..) lovar jag att provmontera allt innan ytbehandling..fan att man aldrig lär sig..
Gott Nytt år på er..
Ska väl inte vara sämre jag så gott nytt år! och följer "trenden" med ett nyårslöfte och det får bli att få bubblan körbar och besiktad till sommaren 
Ska ta tag i den som står i uthuset sen 5 år tillbaka..
Rostfri och demonterad! Dags att den får se solen igen:)
Gott slut, och ett riktigt GOTT NYTT 2018 på Er alla 
Gott nytt år på er alla!
Jag har väll inte haft så stora nyårslöften 2017.
Iallafall inte inom fordon.
Det jag tog tag i var träningen, kört mer och hårdare och satt upp en plan att jag skulle gå ner 15 kg på ett år.
Så har tränat 5 gånger per vecka i den mån jag kan, vissa veckor ha det inte funkat pga jobb, sjukdom eller liknande.
Men stor del ha jag lyckats iaf.
Kikade vikten för någon vecka sen och då vägde jag cirka 15.1 kg mindre.
Så återstår och ser 1a Januari på morgonen.
Nu när det varit jul osv.
Det jag gjort skillnad i min kost är att jag minskat rejält med bröd och i början va jag nästan helt utan bröd och sen tog jag bort allt inom godis, chips, dricka, kakor etc.
Frukost har bestått oftast utav smoothie, som innehåller ägg, mjölk, naturell kvarg, bär och frukt.
Sen middag som vanligt och kvällsfika varit lite olika, proteinchoklad (choklad mjölk fast betydligt mindre socker och mer protein), kvargyoghurt eller liknande.
Beror på hur månaden har gott osv.
onödig vikt man burit på och tomma kalorerier man egentligen inte behöver äta men man gör det ändå.
Men har även slutat med att småäta på dagarna. Som i sin tur påverkar hur man mår och i vikt.
Det jag kan redan nu säga att man mår betydligt bättre och känner sig piggare.
Sen som många andra nu under hösten och vintern så är det mörkt osv som påverkar hur man mår etc.
Är väll mitt löfte jag haft.
Så 2018 bli nog bara gå ner något kg till och sen äta bättre och striktare och träna ännu bättre.
Ha en trevlig nyår och hoppas ni får en trevlig nyårsafton 
Gott nytt!
Hmm mitt löffte till mig själv försöka slutföra lite projekt
Samt ta hand om mig själv kroppsligt och själsligt lite bättre 
Bussen ska rulla innan första maj!!!! Gott nytt!!!! 
Att jag måste börja jobba i och med garaget mer... samt uppdatera trådarna här om när jag gör så...
Och om jag inte gör så...... påminn mig...
Så ha ett gott slut på detta året!! och en bra början på nästa... 
2018 SKA ovalen rulla...
Spar den här postningen tror jag..men visst ska vi vara rullande båda två,eller hur vingpartner.. 
Jag ska köra mer vw... förra året blev det dryga 2 mil.
... innan dess var det 5 år sedan föregående körning utfördes. 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Nytt År 2018 och det nyårslöfte som följer med det..
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.