Åker dit.
............................................................................................
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » SCC 2011 - vilka ska dit?
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åker dit.
Om det finns något kvar i kassan efter semestern så åker jag dit 
Är icke-termosar välkomna här då? 
Om det finns något kvar i kassan efter semestern så åker jag dit
Kommer inte du, då jäklar 
Är icke-termosar välkomna här då?
Det tror jag för att det är racingbilar som träffen är ämnad för
På dom sista åren är det även vanliga bilar
/// Micke
Hur är det, måste an köpa biljett på hemsidan eller kan man ta det i entrén när man kommer ditt?
Jag har alltid betalat i entrén.
okaj, tar dom svenska pengar?
okaj, tar dom svenska pengar?
Du växlar i Torsby. Eller så.
Eller så gör du som vi brukar göra, använder ditt visa-kort på en liten ort innan Gardermoen som jag glömt namnet på. Vi åker ju karavan så det är bara att leka följa John 
Okaj, det blir bra det 
Hei
Det er litt penger å spare ved å kjøpe billetten på forhånd, les om dette på www.sccevent.com
Ellers så tar vi i mot svenske penger i porten og i SCC shop`n. Vi tar også imot bankkort, Visa, Mastercard og American express i port og shop.
Ved matserveringen er det kun norske kontanter som gjelder.
Kun 18 dager igjen nå!!
Velkommen alle sammen!!

Fan i h...vete, det krockar med SRL på Knutstorp.
missar det i år igen....
Kanske ska ta sig en tur.. ligger ju bara 10 mil bort..
är det lördag eller söndag som det finns mest att titta på?
Om du gillar racing är nog lördagen bäst då allt fortfarande är någorlunda helt 
nåt som skulle vara häftigt och samtidigt mäktigt är en tyst minut för offren i oslo innan första rejset. sen avbryts tysta minuten med ett antal rappa vw uppradade på banan som startar och varvar ur lite. hedrande och samtidigt en mäktig upplevelse för besökarna! 
Vad jag har förstått kommer de att köra en tyst minut på söndagen då det är en sorgedag i Norge.
Vad jag har förstått kommer de att köra en tyst minut på söndagen då det är en sorgedag i Norge.
1 minutt stillhet kl 12.00 på søndagen. og det er 9 dager til "street leagal" går på scenen
8 dager igjen
Vad står SCC för? hittade ingen förklaring på hemsidan?
Kanonträff men i år KAN det bli problem att ta sig dit då min kära frus nedkomst av vårt barn är satt till den 20 aug.
Kanonträff men i år KAN det bli problem att ta sig dit då min kära frus nedkomst av vårt barn är satt till den 20 aug.
Låt M följa med. Jag känner en sjuksyster i Oslo. Hon kan kanske följa med och vara standby
Det vore ju kul med en förlösning på SCC... 
När åker dalmasar å kullorna?
Sidor Föregående 1 2 3 4 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » SCC 2011 - vilka ska dit?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.