26

Åker dit.

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

27

Om det finns något kvar i kassan efter semestern så åker jag dit  ICQ/ab

28

Är icke-termosar välkomna här då?  ICQ/ag

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

29

Ratrod skrev:

Om det finns något kvar i kassan efter semestern så åker jag dit  ICQ/ab

Kommer inte du, då jäklar ICQ/ab

30

j:son skrev:

Är icke-termosar välkomna här då?  ICQ/ag

Det tror jag för att det är racingbilar som träffen är ämnad för
På dom sista åren är det även vanliga bilar
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

31

På SCC har vi noe for alle  ICQ/ag

http://www.vwnorge.no/index.php?action=dlattach;topic=7040.0;attach=24601;image

32

Hur är det, måste an köpa biljett på hemsidan eller kan man ta det i entrén när man kommer ditt?

33

Jag har alltid betalat i entrén.

34

okaj, tar dom svenska pengar?

35

DavidN skrev:

okaj, tar dom svenska pengar?

Du växlar i Torsby. Eller så.

............................................................................................

36

Eller så gör du som vi brukar göra, använder ditt visa-kort på en liten ort innan Gardermoen som jag glömt namnet på. Vi åker ju karavan så det är bara att leka följa John ICQ/ab

37

Okaj, det blir bra det ICQ/ab

38

Hei
Det er litt penger å spare ved å kjøpe billetten på forhånd, les om dette på www.sccevent.com  ICQ/ab

Ellers så tar vi i mot svenske penger i porten og i SCC shop`n. Vi tar også imot bankkort, Visa, Mastercard og American express i port og shop.
Ved matserveringen er det kun norske kontanter som gjelder.

Kun 18 dager igjen nå!!

Velkommen alle sammen!!  ICQ/ag

http://www.sccevent.com/images/August1_2011.jpg

39

Fan i h...vete, det krockar med SRL på Knutstorp.  ICQ/ac  missar det i år igen....

Formel Vee Dolling

40

Kun 10 dager igjen!!! ICQ/ag

http://www.sccevent.com/images/August9_2011.jpg

41

Kanske ska ta sig en tur.. ligger ju bara 10 mil bort..
är det lördag eller söndag som det finns mest att titta på?

42

Om du gillar racing är nog lördagen bäst då allt fortfarande är någorlunda helt  ICQ/ag

Turbo Town "Home of overboost addicts"

43

nåt som skulle vara häftigt och samtidigt mäktigt är en tyst minut för offren i oslo innan första rejset. sen avbryts tysta minuten med ett antal rappa vw uppradade på banan som startar och varvar ur lite. hedrande och samtidigt en mäktig upplevelse för besökarna!  ICQ/ad

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

44

Vad jag har förstått kommer de att köra en tyst minut på söndagen då det är en sorgedag i Norge.

Turbo Town "Home of overboost addicts"

45

Notchback Racing skrev:

Vad jag har förstått kommer de att köra en tyst minut på söndagen då det är en sorgedag i Norge.

1 minutt stillhet kl 12.00 på søndagen.  og det er 9 dager til "street leagal" går på scenen

Better late then never

46

8 dager igjen

Post's attachments

August11_2011.jpg, 182.03 kb, 640 x 412
August11_2011.jpg 182.03 kb, 249 downloads since 2011-08-11 

47

Vad står SCC för? hittade ingen förklaring på hemsidan?

48

Kanonträff men i år KAN det bli problem att ta sig dit då min kära frus nedkomst av vårt barn är satt till den 20 aug.

49

gusten skrev:

Kanonträff men i år KAN det bli problem att ta sig dit då min kära frus nedkomst av vårt barn är satt till den 20 aug.

Låt M följa med. Jag känner en sjuksyster i Oslo. Hon kan kanske följa med och vara standby  ICQ/ag
Det vore ju kul med en förlösning på SCC...  ICQ/ag

Alte Liebe rostet nicht!

50

När åker dalmasar å kullorna?