Nice..roligt nog är det så att världen är full av hjälpsamma människor..(de andra lämnar vi därhän..) 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Cheap Trick
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nice..roligt nog är det så att världen är full av hjälpsamma människor..(de andra lämnar vi därhän..) 
Kul att snackas vid i Hudik.
Bra kämpat hela veckan å vilket härligt folk det verkar finnas ute i stugorna. 
Härlig resa, tummen upp.
Blir det en lika häftig resa nästa år i treförtin? 
Så himla bra jobbat!
Har följt många av er på Facebook under veckan. Otroligt imponerande 
Fick några fler foton av en polare!
Hade glömt att jag fick problem med två hjulbultar som höll på att lossna. Shimsade om dem genom att kassera ett bladmått!!
I Rättvik sprang jag på arrangörer för Classic Car Week och blev med några buntar av deras reklamtidning, som jag delade ut under veckan.
/M
/M
Supergrattis!
Kul att snackas lite i Hudik. Jag var där som åskådare med min grabb.
Du har helt klart inspirerat andra VW-rejsers att försöka sig på samma bedrift.
Härligt Markus! Sympatiska människor som du får oftast stöd av andra sympatiska människor
Det där ligger det fanimej något väldigt värdefullt i. Karma har en viss sanning i sig ändå och nog är det så att det blir lite mer medvind för den trevlige. 
Skithäftig resa med rejsbil, de kan ju faktiskt vara lite lynniga och det är en stor fet bedrift att köra skiten ur den gång på gång och sedan köra till nästa ställe. Fränt!!
Då var mitt kapitel med "Cheap Trick" över och någon annan tar över. Dessa tio år har varit mycket lärorikt och jag har många roliga minnen med bilen. Lycka till Ulf!
/M
Sidor Föregående 1 … 5 6 7
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Cheap Trick
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.