Nu har jag inte lusläst tråden så jag har inte koll på alla gamla tips.
Men för mig så tror jag inte på tändningen, varken felställd eller tändföljd. Det hade inte gjort en sida kall och en varm.
Förgasar/bränsle problem möjligen, men att det skulle bli en så stor skilllnad på tempen så fort känns osannolikt.
Visserligen så är nog kalla sidan alldeles för kall om du kan hålla om rören efter 10min tomgång och lite gas.
Jag satsar på kylluftflödet.
Har du själv byggt ihop motorn?
Har du kört med den fläktkåpan förut, med den generatorn/fläkten i?
Vad är det för fläktkåpa, pirat eller ombyggd org?
Har du tittat i kåpan och sett luftens väg på båda hållen?
Det har inte kommit skit(trasa/papper/löv/bös) som blockerar luften antingen i fläktkåpan eller nere vid cylindrarna?
Glömplåtar på båda sidorna?
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"


Det är gnista på bägge stiften och accpumpen funkar jättebra men ändå så.....
