I dagsläget tillåts inte både .jpg och .jpeg vilket för mig är svårt att greppa.
Jag är vanligtvis någon som frekvent uppdaterar mina byggtrådar (på andra forum) och gör så alltid via mobilen eller läsplattan - häri ligger kruxet. Boxerville visar ju inte filer med fel filändelse men läsplattan OCH telefonen sparar endast i just fel typ av bildfil.
Har vi inte möjlighet på forumet attförbättra den lilla punkten så att det kan bli lite fart på uppdateringarna? Jag vet inte om det bara är jag här men jag uppdaterar tyvärr bara varannan vecka när jag ändå pysslar med folkaprojektet varje dag. Det kanske skulle bli lite mer liv och rörelse i byggtrådar om det gick att ladda upp direkt från mobilen?
.jpg och .jpeg - kan vi inte få båda filändelser att godkännas för att visa bilderna?
Bonus hade även varit att forumet autoändrade storlek på bilder så att det passar forumets krav så att det är enklare att ladda upp nytt.
/Fredrik
Nu är det en 1978 VW Latebay camper
Fastnat i Alfa Romeoträsket: 1970 Alfa 1750 Berlina Sydafrikansk touringbilreplica, Alfa 166 3.0 Zender "GTAprojekt", 2006 Alfa GT 3.2.
Bilderna sparas i ditt album.