1

Ska snart upp till Stockholm och hämta en skinnsoffa och åker då med tom biltransportkärra från södra skåne E6-E4 mot Stockholm. Något som ska fraktas så skicka ett pm.

2

åk dit å sälj en soffa i stället! vill ha hem en platta från sthlm  ICQ/ag

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

3

Haha...  ICQ/ab
Kan om m öjligt få plats med en platta beroende om det är en (tom) platta eller komplett med framvagn + motor? Står den på hjul kan det bli knivigt  Default/hmm

4

Jag kan behöva en transport av en cykel.
Återkommer.

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

5

Har en framvagn från en 181:a som just för tillfället står i Danmark strax utanför Köpenhamn och som jag gärna vill få hem (jag bor 5 mil nordväst om Stockholm).
Jag har blivit lovad hjälp att få den över sundet till Skåne, men inte exakt när. Det har å andra sidan inte varit någon panik för min del heller, men kan höra mig för med danskarna. Det vore skönt att slippa tära på deras tålamod  ICQ/ad

Vet du mer exakt när du åker?

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

6

Mogge skrev:

Återkommer.

Ok!

7

Skickat pm  ICQ/ab

Peter S skrev:

Har en framvagn från en 181:a som just för tillfället står i Danmark strax utanför Köpenhamn och som jag gärna vill få hem (jag bor 5 mil nordväst om Stockholm).
Jag har blivit lovad hjälp att få den över sundet till Skåne, men inte exakt när. Det har å andra sidan inte varit någon panik för min del heller, men kan höra mig för med danskarna. Det vore skönt att slippa tära på deras tålamod  ICQ/ad

Vet du mer exakt när du åker?

8

Schwimmwagen skrev:
Mogge skrev:

Återkommer.

Ok!

Cykeln i fråga är en flakcykelram, nermonterad. Ca 1m2 till ytan.
Den finns i Löddeköpinge.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

9 Senaste redigerad av Schwimmwagen (2017-01-17 21:53:49)

Det fixar jag, passerar Löddeköpinge på vägen upp, dock kommer jag åka tidigt på morgonen så frågan är om du är vaken  ICQ/ab Det troliga är att turen mot Stockholm går lördagen den 28/1 eller möjligtvis helgen efter 4/2 då frugan jobbar den 28 och gärna ville följa med, men någon av dessa två lördagar blir det av.

10

Jag har små barn så vi är oftast uppe tidigt ICQ/ab
Men jag är tyvärr bortrest just den 28/1, så ta med frugan och kom lördagen efter istället. ICQ/ad
Annars hittar vi på nått sätt att få med cykeln den 28de.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

11

Ska kolla lite angående datumet, hon vi köpt soffan av i Stockholm ska flytta och måste snart bli av med den....kollar och återkommer ☺

lasslo skrev:

Jag har små barn så vi är oftast uppe tidigt ICQ/ab
Men jag är tyvärr bortrest just den 28/1, så ta med frugan och kom lördagen efter istället. ICQ/ad
Annars hittar vi på nått sätt att få med cykeln den 28de.