Ska snart upp till Stockholm och hämta en skinnsoffa och åker då med tom biltransportkärra från södra skåne E6-E4 mot Stockholm. Något som ska fraktas så skicka ett pm.
åk dit å sälj en soffa i stället! vill ha hem en platta från sthlm 
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Haha...
Kan om m öjligt få plats med en platta beroende om det är en (tom) platta eller komplett med framvagn + motor? Står den på hjul kan det bli knivigt 
Jag kan behöva en transport av en cykel.
Återkommer.
Har en framvagn från en 181:a som just för tillfället står i Danmark strax utanför Köpenhamn och som jag gärna vill få hem (jag bor 5 mil nordväst om Stockholm).
Jag har blivit lovad hjälp att få den över sundet till Skåne, men inte exakt när. Det har å andra sidan inte varit någon panik för min del heller, men kan höra mig för med danskarna. Det vore skönt att slippa tära på deras tålamod
Vet du mer exakt när du åker?
Jag kan behöva en transport av en cykel.
Återkommer.
Ok!
Skickat pm
Har en framvagn från en 181:a som just för tillfället står i Danmark strax utanför Köpenhamn och som jag gärna vill få hem (jag bor 5 mil nordväst om Stockholm).
Jag har blivit lovad hjälp att få den över sundet till Skåne, men inte exakt när. Det har å andra sidan inte varit någon panik för min del heller, men kan höra mig för med danskarna. Det vore skönt att slippa tära på deras tålamod![]()
Vet du mer exakt när du åker?
Mogge skrev:Jag kan behöva en transport av en cykel.
Återkommer.Ok!
Cykeln i fråga är en flakcykelram, nermonterad. Ca 1m2 till ytan.
Den finns i Löddeköpinge.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
9 2017-01-17 21:53:02 Senaste redigerad av Schwimmwagen (2017-01-17 21:53:49)
Det fixar jag, passerar Löddeköpinge på vägen upp, dock kommer jag åka tidigt på morgonen så frågan är om du är vaken
Det troliga är att turen mot Stockholm går lördagen den 28/1 eller möjligtvis helgen efter 4/2 då frugan jobbar den 28 och gärna ville följa med, men någon av dessa två lördagar blir det av.
Jag har små barn så vi är oftast uppe tidigt 
Men jag är tyvärr bortrest just den 28/1, så ta med frugan och kom lördagen efter istället. 
Annars hittar vi på nått sätt att få med cykeln den 28de.
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Ska kolla lite angående datumet, hon vi köpt soffan av i Stockholm ska flytta och måste snart bli av med den....kollar och återkommer ☺
Jag har små barn så vi är oftast uppe tidigt
Men jag är tyvärr bortrest just den 28/1, så ta med frugan och kom lördagen efter istället.
Annars hittar vi på nått sätt att få med cykeln den 28de.