Ja en liten snabb update dårå.
Nu gick man på 2 veckor julledigt igår och nu är julafton över, börjar jobba igen den 9e så jag har satt lite press på mig själv å sagt att motorn iaf ska sitta i den 8e och helst startas men som vanligt har man lite annat småskit man vill göra med den också. så här kommer småskiten jag har hunnit med änsålänge.
Luckan är inte gälad än men tyckte det va dags och prova foliera näsan med GULF orangea folien å det vart ju riktigt bra så det får vara kvar.

Blir bra mot blåa det här

har även kollat över bromsarna en snabbis och tyckte även att det va dags å frächa upp dom rostiga trummorna. Mekonomens SPRAY bromsoksfärg, kan ju återkomma i framtiden om det höll bra eller inte men jävlar va det täckte bra iaf.

har även beställt nått som jag hoppas kommer blir förbannat ballt till trummorna
hoppas det kommer innan den 7e
men det vart ju genast lite trevligare iaf

Och sen har vi ju det här skiten som man har vart biten av sen 12-13års åldern. BILLJUD
i det här bygget vill ja inte att ett skit syns, i varken dörrar eller kickpaneler så nu blir det så här.
Har ett DLS 4" coaxial kitt ligger, ena kommer hamna i en låda bakom orginal gallret å den andra gömmas i handsfacket.
under dom 3 sommrarna jag har kört med La Cholita så har ja väl haft handsfacket öppet 99% av tiden och har oftast högerhandflatan
på handsfacksluckan så man kan höjja å byta låt, nu vet ja inte vad ja ska ha för stereo än men här är det ja lyckats fått ihop hitills.

handsfacket är ju kapat på längden och ska sen plastas ihop igen, förhoppningsvis låter det bra
Det där är mitt steg 1, kommer drivas med en T-amp eller en blåtandsförstärkare som är på väg hem från kina sålänge.
När bilen är klar och besiktad kommer ja slänga i dom här basarna jag har ligger. Skar Audio 8or. Dom kommer byggas i en riktig låda
men den ska va så stor så jag kan kapa bort botten på den här väskan å trä över den över lådan, så inget "syns"
Har dock inte bestämt om ja ska köra båda eller en bara.

Båda får plats men det ser konstigt ut i den här vinkeln.

Det var allt för den här gången, hoppas dom här 2 veckorna flyter på bra

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval
The OldSpeed OutlawByggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni
HÄR