KEMPPI Minarc Mig Evo 200
Jag är sjukt nöjd med denna 1-fas svets med senaste tekniken, liten nätt och lätt att ställa in.
Jag har svets modifierat en gammal kärra till en högtryckstvätt
- fast svetsen är lätt (13kg) är det skönt att ha gasflaska och svets i ett.
Pris: runt 9500:- ink moms sen om du har någon kontakt på någon större svets firma kan du kanske få ner den i pris och få lite tillbehör så som en rulle tråd, munstycke, kåpor och svets spray på köpet.
(det lyckades jag med.)
Jag ser det som en investering, kolla vad gamla svetsar av kvalitet på blocket kostar. Här får man senaste tekniken med garanti. och om man inte behöver den mer har den ett bra andra hands värde.
En KEMPPI Minarc Mig Evo 200 -maskin har en enorm svetskapacitet och kvalitet i förhållande till sitt bärbara och kompakta format. Full svetseffekt vid 35 % intermittens med 1-fas 16 A-säkrad elnätstillförsel. I MinarcMig Evo 200 finns inställning för automatiskt och manuellt läge för exakt svetskvalitet och ljusbågständning som övervakas och styrs av Kemppis adaptiva ljusbågsreglering. Med MinarcMig Evo 200, behöver du bara ställa in plåttjocklek och svetsform på den stora panelen, vilket innefattar materialval av järn, rostfritt stål, aluminium och CuSi-tråd, sedan är det bara att köra. Eller om du föredrar att ställa in manuella parametrar går det också bra.
Post's attachments
evo 200.jpg 80.44 kb, 170 downloads since 2016-12-24
.....
speedwagen - Gasar Tills De Rasar...... ©
Snabb länkar till projekt trådar:
Pippi gul Callook med soltak (o\_/o) &
Vit 75:a Bay-panel dubbeldörr |o \/ o|