476

Intekungen skrev:

Besiktigade min Notch idag för första gången, Bara två bra att veta anmärkningar!
Jihoo!!!

Grattis, såg din bil på ett tidigare inlägg, snygg, och kul med fler folkisar i närheten, och dessutom besiktigade. Skall du ta dig till vwänerträffen i helgen så att man kan beskåda vagnen?

477

Idag kom svåger med sambo hem och hälsade på efter
sin Rhodos semester och vi fick lite presenter som var inköpta där.
Av någon anledning tyckte dom att denna passade mej ICQ/ab

http://forumbilder.se/images/0c62011122311bbff.jpg

478

Den behöver en framvagnsinställning...men cool!

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

479

Roadkill skrev:

Min gamla chef ringde upp mig för en stund sen och erbjöd mig 2 jobb. Ett i Sthlm och ett i Oslo. Default/hmm

Varför får aldrig en annan sådana samtal?!?! Får gott vara kvar på mitt jobb ett tag till haha

"S"lowbugz 023

480

Freddan skrev:
Roadkill skrev:

Min gamla chef ringde upp mig för en stund sen och erbjöd mig 2 jobb. Ett i Sthlm och ett i Oslo. Default/hmm

Varför får aldrig en annan sådana samtal?!?! Får gott vara kvar på mitt jobb ett tag till haha

Var glad att du slipper såna samtal..... Det ger en bara  besutsångest o huvudvärk....   Default/lol

481

Roadkill skrev:
Freddan skrev:
Roadkill skrev:

Var glad att du slipper såna samtal..... Det ger en bara  besutsångest o huvudvärk....   Default/lol

Ah men dåså då vill jag vara utan såna samtal haha

"S"lowbugz 023

482

Freddan skrev:
Roadkill skrev:
Freddan skrev:

Ah men dåså då vill jag vara utan såna samtal haha

Default/lol

483

skulle hjälpa en bekant med bara ett litet rost hål ICQ/ad  i rambalk v-fr på en 66a buss hålet försvann in bakom fr-vagn halv väggs in på mitt balk rakt ut till hjulhus kant genom hjul hus längs sido balk o kaross sida ICQ/am sedan gav jag upp knackandet o konstaterar att bilen är ett rep obj igen,det tråkiga är att allt detta o mycket mer är redan lagat en gång för ca 7-8år sedan ICQ/ac så går det när man inte målar o rost skyddar inv, det som skulle bli lite små fix för lack o bes blir en gör om renovering Default/hmm

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

484

vwove skrev:

skulle hjälpa en bekant med bara ett litet rost hål ICQ/ad  i rambalk v-fr på en 66a buss hålet försvann in bakom fr-vagn halv väggs in på mitt balk rakt ut till hjulhus kant genom hjul hus längs sido balk o kaross sida ICQ/am sedan gav jag upp knackandet o konstaterar att bilen är ett rep obj igen,det tråkiga är att allt detta o mycket mer är redan lagat en gång för ca 7-8år sedan ICQ/ac så går det när man inte målar o rost skyddar inv, det som skulle bli lite små fix för lack o bes blir en gör om renovering Default/hmm

Du skulla ha gett fan i och knacka så HÅRT...   ICQ/ag

485

det räckte med en barn plast hammare ICQ/ag  ICQ/ag

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

486

Kört gokart.
Bara näst snabbast.  ICQ/am
Fan va trött jag är i mage, rygg, axlar och armar. Kan inte låta bli att tänka på dom som kör i flera timmar i bilar som går ofantligt mycket fortare än en hyrkart.
Känner mig fan som en pensionär.  Default/lol

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

487

Varit på besök hos en trevlig grabb ute i dom småländska skogarna  ICQ/ab 
fick även lite goa grejer med mig hem.. Mycket trevligt!!  ICQ/ab

Typ1 -66  -  Typ1 -57 "stort hål i taket"

488

Idag lyckades jag äntligen lura in min svåger i vw-träsket ICQ/ab

Vi hämtade en Ghia till honom idag.
En trevlig vagn, med hyffsad motor(som ingen vet vad den innehåller ICQ/ab )

Svågern bor i Göteborg(Torslanda), så ni Göteborgare får ta med homon på bus om ni vill. Han kör en gul ghia och känner ingen(förutom mig) i vw svängen ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

489

När två polare till mig berättade om när dom var små och hade nån gammal bubbla som dom var ute och sladdade med på åkrarna och körde sönder, som dom sen kapade isär och skrotade. Enligt dom var det en "sån där med dubbla bakrutor"...
Just då började jag må dåligt  ICQ/ac

490

Helsingborgsfestivalen denna helgen.

Kom precis hem efter att ha kollat på The Sounds.
Inte den bästa konserten dom gett kanske, men musiken är grym.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

491

punktering höger fram i en rondell me bmwn ICQ/ab som vanligt när man åker av så gick det för fort så får skylla mig själv ICQ/ab
gick dock så sakta så skadorna blev: 1 fäste för fronten gick av och dimljuset på höger sida gick sönder ICQ/ab

http://img13.imageshack.us/img13/8919/imag0454.jpg

Letar nytt luftkylt projekt

492

Hade du åkt slammad VW hade du aldrig kommit så långt från vägen ! ICQ/ad

You´ll never know...

493

Ingen väner träff för mig, känner att jag måste känna på bilen lite innan nån längre åktur ICQ/ab

gusten skrev:
Intekungen skrev:

Besiktigade min Notch idag för första gången, Bara två bra att veta anmärkningar!
Jihoo!!!

Grattis, såg din bil på ett tidigare inlägg, snygg, och kul med fler folkisar i närheten, och dessutom besiktigade. Skall du ta dig till vwänerträffen i helgen så att man kan beskåda vagnen?

Ghia -57 / Ghia -63 / Notchback -64

494

lasslo skrev:

Svågern bor i Göteborg(Torslanda), så ni Göteborgare får ta med homon på bus om ni vill. Han kör en gul ghia och känner ingen(förutom mig) i vw svängen ICQ/ab

Ja han är allt välkommen på lite bus  ICQ/ab

495

m.helsing skrev:

Hade du åkt slammad VW hade du aldrig kommit så långt från vägen ! ICQ/ad

det är nog sant, hade dock inte kört med den som jag gör med bmwn heller ICQ/ad dock är den bara 6cm hög den med ICQ/ag

Letar nytt luftkylt projekt

496

Jeppe skrev:
lasslo skrev:

Gott han är välkommen kör själv Blå Vw typ1 Cab i Torslanda har får leta upp mig nära willys  ICQ/ag  ICQ/ag

Ingen VW, letar....
Proud member of
Fahrvergnügen West Gotheborg

497

Efter att ha lagat rost, kollat F1 och ytterligare lagat rost, i hettan, hela dagen, så rundades den av med en underbar dusch och sen en tripp med bubblan till stan för att njuta av den sista kvällssolen.
Det blev även lite kulglass i den varma skymningen.
Helt underbart.  ICQ/ab

498

NicO skrev:
Jeppe skrev:
lasslo skrev:

Gott han är välkommen kör själv Blå Vw typ1 Cab i Torslanda har får leta upp mig nära willys  ICQ/ag  ICQ/ag

Trevligt att ni vill ta hand om honom ICQ/ab
Han bor granne med godishuset i Torslanda, kolla efter en gul ghia där till helgen...
Jag ska säga till honom att kontakta er.

Ghian ska besiktigas imorgon, första gången i Sverige, vi får se hur det går ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

499 Senaste redigerad av vwfan (2011-08-02 20:48:59)

Oj oj oj. besiktning idag och premiärtur med lyxbussen. Allt gick bra tills vi fick bensinstopp mitt i stan... Som tur var hade vi nära till glass iaf.
http://i571.photobucket.com/albums/ss152/vwfanha/lyx%20buss/IMG_3485.jpg

Och som tur var kom gurra to the rescue! Många tack!
http://i571.photobucket.com/albums/ss152/vwfanha/IMG_3486.jpg

Efter vi tankat åkte vi till ulva men var snart tvungen att åka igen för jag skulle se på Harry Potter!
http://i571.photobucket.com/albums/ss152/vwfanha/IMG_3489.jpg

Sen blev det kladdigt. Bromsen tog inte alls.
http://i571.photobucket.com/albums/ss152/vwfanha/IMG_3491.jpg

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!

500

Galet snygg lyx!

Medlem i Halmstad Luftkühlers