Jag har lite panik. Jag behöver få min till vinterförvaring i Strängnäs. Men den startat inte. Detta är visserligen inte sista chansen rent kalendermässigt. Men sista helgen jag hinner utan att ställa till med en massa andra problem ( ensam med barn och massor med jobb
Korthet.
En diesel - 84
Startade intr. Hittade att kabeln på startmotorn hade trillat loss. Satta tillbaka den. Allt väl. Startade intr igen idag. Bara ett litet klick längst fram till vänster i motorrummet. Ingen reaktion öht. från startmotorn. Vad kan ha hänt på två veckor när bilen står still. Hur vet jag att inte npgot jätte stort har hänt. Hur vet jag att inte motorn frusit sönder när det var en minus i veckan. Jag har ju fyllt med 50/50 men eftersom den inte startat har det ju inte pumpat runt i motorn, det så det fungerar?
Super stressad också för jag har sommardäck på och hade tänkt att de skulle få sitta på över vintern. Eftersom hon ska stå inne nu i 5 månader
Är det någon som har möjlighet att liksom typ göra världens insats för mig? Typ komma hit mot något Symboliskt i utbyte? Haha
stressen är total.
Vad gör man?