När jag gick ut i morse möttes jag av denna syn, delar av den gamla trädgården var uppbökad av vildsvinen och det gör inget är bara plommonträd och hallonbuskar som jag nu kommer göra hästhage av men när dom kommer upp på gräsmattan så har dom gått för långt så det fick bli en tråd på 200m, att skogarna är sönderbökade med ytor med diameter på 50m är inte helt ovanligt och vill man odla något så får man hägna in marken, jag har nu 1,5ha inhägnat med 1ha hage och grindar som man måste öppna för att komma in, ska det behöva va så här
Om nu jägarna är så dåliga att skjuta svinen varför matar dom då och dom stora godsen runtomkring matar ut dom i skogen så alla ungar överlever och sen jag gjorde denna film för 3år sen https://www.youtube.com/watch?v=tPz4zI6qNHY har nog det tillkommit 30% man kan inte ta 3-4st per år när det blir 10-20 nya på den ytan
Har förstått att det finns dom som giftåtlar dom men det tycker jag är fel för då dör ju vargar, lon, och rävar med och det är ingen som skulle prata om det högt trots att dom säger att dom knäpper vargar och det är väl för att det går åt en och annan jakthund med.
Kan man inte hitta på bättre sätt att jaga på typ fällor lr jakt från bil för man ser ju dom minst 2-3 ggr i månaden när man åker till jobbet
Men det kanske löser sig när vildsvinen kommer in till stan 
Post's attachments
20161203_091510.jpg 239.4 kb, 185 downloads since 2016-12-03

20161203_145410.jpg 271.86 kb, 201 downloads since 2016-12-03
______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _
(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube Ruff Time Monster Truck Homepage