Jag gillar den nya lindhagensplanrondellen. Det brukar vara bra flyt i den. Man märker dock att folk är paffa när det är två filer på avfarten ner mot Rålambshov. Bara folk som ska ner där blinkar ordentligt skulle det bli lättare för de som ska in i rondellen.
Jag gillar inte att sakta ner och blir så sur på folk som inte visar vart de ska. Är jag på väg in i en cirkulationsplats och det befinner sig någon i rondellen som kommer korsa min väg, men inte visat det lägger jag mig på tutan och kör ut mitt framför dem. Sen blänger jag på dem, ofta gubbar i lexus eller tyska bilar, finns det tid så applåderar jag ironiskt med händerna för att reta dem.
Jag lärde mig det av en fransman som applåderade åt mig en gång när jag gjorde ett misstag. Jag har nog aldrig blivit så förbannad i trafiken, fast det var jag som gjort fel. Sen vevade han ner rutan och svor en lång ramsa åt mig på franska . 
Det är viktigt att visa vart man ska så att trafiken flyter. Det sparar så mycket tid.
Men jag tror mer på att vi befinner oss i ungefär samma situation, men du är ju biologen av oss två, jag kan bara förklara vätebindningar och liknande, inte hela genom.