1

Hej!
Det har läckt biltemas bilschampo i baksätet. Hur är jag bäst för att få bort det, spolar vatten på baksätet?

2

Ja gör det, det skulle jag gjort..

You´ll never know...

3

Har även läckt ut lite på mattan i baksätet, som är ditlagd i efterhand av förra ägaren. Då det är fastklistrat vill jag inte slita bort det, men det har inte blivit i närheten av torrt efter ett dygn. Kommer det torka av sig självt eller börja mögla? Ska man försöka Torka med trasa och vatten?

4

Stoppa in en kupefläkt, och veva ner nån ruta så du får lite ventilation. så ska de allt torka.

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

5

Damsug när det är lite blött så kanske du får upp skiten oxå, så du inte bara trycker in det i tyget så det blir missfärgat. (Ta inte vanliga inne damsugarn bara)

Bubbla -62
Buss -60

6

Har för tillfället lagt på handdukar för att suga upp så mycket som möjligt, men då den utbytta inredningen inte betyder så mycket för mig blir det nog kupefläkt. ICQ/ab
Tack för tipsen!

7

schampot torkar inte ihop men blir till en seg massa enligt min erfarenhet. lyft ur baksätet och spola och gnugga lite och låt sätet sen torka riktigt.. Lycka till..

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65