Hej!
Det har läckt biltemas bilschampo i baksätet. Hur är jag bäst för att få bort det, spolar vatten på baksätet?
Ja gör det, det skulle jag gjort..
Har även läckt ut lite på mattan i baksätet, som är ditlagd i efterhand av förra ägaren. Då det är fastklistrat vill jag inte slita bort det, men det har inte blivit i närheten av torrt efter ett dygn. Kommer det torka av sig självt eller börja mögla? Ska man försöka Torka med trasa och vatten?
Stoppa in en kupefläkt, och veva ner nån ruta så du får lite ventilation. så ska de allt torka.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld
Damsug när det är lite blött så kanske du får upp skiten oxå, så du inte bara trycker in det i tyget så det blir missfärgat. (Ta inte vanliga inne damsugarn bara)
Buss -60
Har för tillfället lagt på handdukar för att suga upp så mycket som möjligt, men då den utbytta inredningen inte betyder så mycket för mig blir det nog kupefläkt. 
Tack för tipsen!
schampot torkar inte ihop men blir till en seg massa enligt min erfarenhet. lyft ur baksätet och spola och gnugga lite och låt sätet sen torka riktigt.. Lycka till..
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65