Skittråkigt när du kämpat så hårt ! Men ta och vila nerverna över sommarn så kan du köra hårt i höst igen 
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
You're Never a loser until you quit trying.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 44 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Skittråkigt när du kämpat så hårt ! Men ta och vila nerverna över sommarn så kan du köra hårt i höst igen 
Skojar bara lite! ville väl att ni skulle tycka synd om mig
imon kommer lackeraren med 2 st riktiga maskiner!! så kör vi nu ska skiten bort! en gammal brottare sänker man inte så lätt
gör om gör rätt...... ge mig några veckor så ska det fan vara ny grund på den lovar jag 
Skojar bara lite! ville väl att ni skulle tycka synd om mig
imon kommer lackeraren med 2 st riktiga maskiner!! så kör vi nu ska skiten bort! en gammal brottare sänkar man inte så lätt
gör om gör rätt...... ge mig några veckor så ska det fan vara ny grund på den lovar jag
Att vi skulle tycka synd om dig som sitter på en fejklyx kan du glömma, vi gör oss bara till
Näfaen, bra att du spottar i nävarna och tar orden ur mun på mig, "gör om gör rätt" gäller.
Kör hårt, det blir bra faen det där!
Gött Henke kämpa på nu , blev lite orolig där ett tag 

Kör så det ryker! och dammar!

Då är det bara lite av taket kvar att renslipa!!! 2 vec så är vi snart tillbaka där vi började! Planen är att grunda igen nästa helg om allt funkar som det ska....
Bra jobbat!
Var det samma invändigt eller blev det rätt från början där?
Bra kämpat
Bra jobbat!
Var det samma invändigt eller blev det rätt från början där?
Har grundat rätt där inne som tur är!!

Äntligen!!! Imon så ska vi maskera och tvätta.. Känns som vi gjort detta innan? 65-70 Tim slipande så är det äntligen färdigt, nu tar jag mig ett par kalla
trevlig kväll!!
65-70 timmar?
Då måste den ha suttit rätt bra ändå 
Ja fy fan visst är det "roligt"att slipa......
bara njut av dom kalla.. Skulle gärna gjort det oxå men skall köra några mil senare i kväll....
Bra jobbat!! 
65-70 timmar?
Då måste den ha suttit rätt bra ändå
Problemet var att han la 3 varv med slipgrund också
så hade det bara varit grund så kunde vi nog tvättat bort det men nu är det glömt och jag tänker bara framåt!!!!
Bra jobbat! Kommer bli en grym buss när den é klar. 

Äntligen!!! Nu är allt grundat, 3 varv slipgrund nu får den stå tull ons sen ska det klossas......
Tummarna upp!!!!!

Mera tummar 
11 tummar i vädret 
Underbart!!!!! Följer
11 tummar i vädret
Hehe.
Kul att få se denna live idag, riktigt grymt jobb gjort på denna.
Riktigt kul att komma och titta på bilarna och ett häftigt garage och tack för en snabb och smidig affär med plåtarna! 
Tackar själv! alltid kul å prata lite vw
kör hårt!
Dare to be different! grå däcksidor
Helt otroligt bra jobb.
tack för en snabb och smidig affär !
WTF !!!????...
Visst har det säkert vart jobbigt men Du gör mig lite besviken att Du sålde bussen när det var så lite kvar,,,,

Sidor Föregående 1 … 20 21 22 23 24 … 44 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » fejklyx 59:a buss
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.