Men det var väl ingen direkt överraskning?
Aja, vi får väl hoppas att det dyker upp någon annan fastighet framöver.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » VW-klubbar » VW motorklubb i Malmö med lokal på gång
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Men det var väl ingen direkt överraskning?
Aja, vi får väl hoppas att det dyker upp någon annan fastighet framöver.
Skulle behöva veta vilka är intresserade av meck lokal i Malmö, en fin lokal är pg, säkerheten är toppen och kostnaderna överkomliga.
Från 1/3 finns det möjlighet att flytta in men vi måste vara några stycken om det ska gå runt. Otroligt centralt läge.
Kan absolut vara intresserad beror på pris
Man kommer kunna renovera bil, meka eller bara uppställningsplats.
Vi kommer att landa på omkring 100 kr/mån per m2 sen när vi ser var kostnaderna landar kan det justeras lite.
Det är ju en hel del intresserade via andra kanaler, det är ju roligt.
Jag + en kollega kan nog också vara intresserade beroende på pris.
Idag har vi en visning av lokalen kl 17 vi måste flytta in 1/3 annars går lokalen till någon annan
Priset står ovan ca 100 kr/mån per m2
De som är med från början 1/3 får rabatterat pris.
skriv sms till mig om du vill vara med på visningen idag kl 17 på Limhamn noll sju noll noll 369640
Porten måste breddas några cm (bubbla kommer in dock ej alla bussar, min bd kommer in, inte min buss 64) höjden räcker och blir över.
Dessa ingrepp (godkänt av värden) ska göras, svets, puts etc. den som hjälper till kommer också få rabatt.
Är som sagt intresserad men kan inte idag
De som är med från dag 1 dvs den 1/3 får 10% rabatt på hyran: 90 kr/m2 per månad
Jag kommer att ta bilder idag som jag skickar på begäran.
Lokalen ligger 15 min på cykel från Malmö centrum (har testat) och 5 min från Limhamns centrum.
Det är massa företag runtomkring och ständigt folk i rörelse. Lokalen är dock skyddad från insyn.
calle83: ok, stay put, jag informerar löpande, vi måste agera snabbt annars förlorar vi även denna lokal, de växer inte på träd
Det ligger inte där men ligger j-vligt bra till och är en fin lokal. Vi håller på o breddar porten.
Din 1303 kommer att kunna segla in som en svan!
Det går framåt med stormande steg med lokalen. Mycket som ska fixas men viljan är stor och attityden positiv hos alla inblandade. Tack!
Vi behöver två 'polacker' som kan riva en meter vägg och montera en säkerhets ståldörr av högsta klass som vi har.
På förhand tack till er alla för tips och kontakter ang detta. Till väggen behövs nog rätt verktyg. Det är inte gips precis.
Vi var några stycken som jobbade riktigt hårt men vi var för få.
En till lokal som denna blir det svårt att få tag på. Den går nu till någon annan. Synd.
Jag fick ihop 6-7 bekräftade bilar och vi behövde minst 12-14 stycken för lokalen och sen skaffa fler löpande.
Det är svårt, folk har uppsägningstider och det är oerhört svårt att hitta lämplig lokal med bra läge, säker och till
överkomlig pris, denna var en sådan. Vi får försöka igen men allting måste klaffa: hitta lämplig billig
lokal som ligger bra till o bekräftade medlemmar redo att flytta in just då. Snurrigare än MH370.
Jag är intresserad. Jag har också ev. vänner och bekanta som meckar främst motorcykel som letar lokal om det skulle hjälpa.
OK, fint. Vi letar febrilt efter lokal gärna centralt, kostnaderna ska vara måttliga om det ska bära sig i längden.
Är det någon som känner till ett intressant objekt hör av er. Det tar viss tid att samla trupp...
Jag är återigen på jakt efter garage- och mekplats i Malmö. Hur gick det med detta försök? Har varit ett ämne i flera år.
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » VW-klubbar » VW motorklubb i Malmö med lokal på gång
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.