Denna tråden hade jag glömt bort. Har ju iof sett bilderna på delarna på andra ställen. Håller med om att mattsvart blev riktigt bra på delarna och den vita såg ju riktigt vettig ut
Förstår det, takten på mina egna projekt är så löjligt låg så det är nästan så att jag själv glömmer bort dom
Ska köra på lite med bilen igen nu och försöka få den genom bes i sommar, men det blir väl ingen raketfart direkt då det är fler som vill åka slammat
Jaja...jag har iaf 7 veckor ledigt i sommar och då även den snart 6-årige sonen vill vara med o hjälpa till lär det bli lite mer gjort än dom föregående årens semestrar 
Den vita ser något bättre ut på bilderna än i verkligheten men det är väl ungefär lika mycket jobb på båda bilarna.
Fick den hyffsat billigt pga att automatlådan inte växlar upp, men vad jag hört så beror det troligtvis pga av låg oljenivå i lådan.
Ser fram emot att kopiera mitt recept på chassi/bromsar till den och få ut den på vägen igen.
Vem vet...kanske slänger i en påse med cash i handskfacket o kör ner den till Tidaholm när du lagat upp pickisen åt mig