26

Haha, jo jag är för yrkesskadad och nojig så jag köper helst inte budgetdelarna om jag inte måste. Bara att man nästan skär sig på dom vassa kanterna på spindlarna ger mig tvångstankar, på mitt jobb hade avsynarna skrikit rätt ut om man skitit i att grada/fasa bitarna Default/lol
Dom duger säkert ändå men så mycket dyrare är inte märkesgrejerna, så varför snåla?

Jag åker ut snart och tar med spindlarna så kan du testa med mina grejer istället.

27

GB skrev:

Hepp,

Skulle montera mina nya styrleder (60-68 med styrdämpare) på mina nya droppade spindlar (-65) häromdagen, spindeln har ju ett rakt hål för styrlederna och tänkte att det skulle brotschas men den nya styrleden passar ju i hålet...så skulle man kona så blir hålet för stort???

Hur har ni gjort?

/Göran

Löste du monteringen av lederna?
/Lars

Ghia 70, Typ1 64

28

dblmc skrev:
GB skrev:

Hepp,

Skulle montera mina nya styrleder (60-68 med styrdämpare) på mina nya droppade spindlar (-65) häromdagen, spindeln har ju ett rakt hål för styrlederna och tänkte att det skulle brotschas men den nya styrleden passar ju i hålet...så skulle man kona så blir hålet för stort???

Hur har ni gjort?

/Göran

Löste du monteringen av lederna?
/Lars

GB skrev:

Tyckte det var så jädra skumt att det inte skrivits mer om detta nånstans så igår fick jag lov att ta skjutmåttet och mäta hålet i spindeln...och visst var hålet konat...  ICQ/ad om än rätt lite så ska det nog funka ändå  ICQ/ae

Det var ju en aning konat så när man drar åt så ska det nog funka ändå men har inte kommit dit riktigt än  ICQ/ae