Jag med

LL-rattar tingar väl 5-siffrigt ?
Okej, det börjar dra ihop sej, fler intresserade får chansen till 23.30, sen drar jag lott och meddelar resultatet både i tråden och genom ett Pm till vinnaren.
Intresserade av träratten
Tom W
michaelth
qvanis
Foppa13
Grubban
Morbidio, är med om ingen offentligt i tråden lämnar in en skämmig protest.
Andymalm
Skåningen
David, Lule
leguanen
Förundras bör du göra över hela alltet, även det enklaste i tillvaron.
min buss
Misslyckades tydligen med bild, höll på i över tio minuter..... Hur gör man för att lyckas?
Nu är det dags för dragningen, återkommer snart, pausmusik så länge
Tom W
michaelth
qvanis
Foppa13
Grubban
Morbidio
Andymalm
Skåningen
David, Lule
leguanen
Jag kan ju smsa bild till nån som får till att ladda upp här, både datorn och tapatalk via mobilen vägrar att lägga upp bild pga storlek....
Ja ja, lugn i bussen, vi ordnar det
Gör om dragningen, pausmusik så länge
Tom W
michaelth
qvanis
Foppa13
Grubban
Morbidio
Andymalm
Skåningen
David, Lule
leguanen
Keyser Söze
Vinnaren är 25hpman med sin Hazetbuss, Pm skickat.
Tack för visat intresse och alla underbara bilder

Hmm speciellt en som inte är med i dragningen vinner.. inte ens bilder utlagda innan i denna tråden...
![]()
ja ja dina grejer dina regler....![]()
Det var visst 1 april i alla fall
Kändes som det va? 
DKW F89 Schnellaster -53
Vad härligt, då vann jag 
Det är ju min buss på bilden, inte 25hps hazetpanel 
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Hhahaha mkt troll här!
Jag vill fan inte ha din ratt... original rules! 
Så kan det vara, får väl återkomma med träratten om ett år då
Pausmusik så längee..
Dimljusen kanske lockar någon som vill ha lite 70-tals stil på bilen, återkommer när jag fixat bild och mått på dessa.
Med vänliga hälsningar
Har en skyltbelysning till sen bubbla som satt på min buss när jag köpte den.
Först till kvarn!
Den som får den betalar ev frakt.
Hur gick det/vem fick ratten?????????
Crewcab 65a
Typ 1 50a i delar
119 2017-03-18 23:40:42 Senaste redigerad av vwato (2017-04-01 13:07:09)
Nu är det snart april igen så jag gör ett nytt försök att glädja den som kan tänkas uppskatta en vacker klassisk träratt i sin luftkylda VW Buss, Pickup EH eller DH, även Panel, Leichentransporter och Valpswagen faller inom reglerna för att få vara med i utlottningen.
Bortskänkes, en original 60-tals Les Leston i aluminium med en krans av mahogny, lite ljusare än på bilden. Stämplad Walsall England Wheels ltd och enligt en ringräv kan den suttit i en MG eller någon liknande engelsk spottafräs. Den är 15.3"/ 390mm i diameter och djupet är 45mm, signalknappen i aluminium har logon av en målflagga, ratten är något patinerad i metallen men i ett riktigt bra och vackert skick.

En knorr så att fler får chansen, intresserade hör av sig i tråden med en bild på sin Buss och på kvällen den 1 april drar jag ett nummer eller nå't och vinnaren presenteras i tråden.
Lycka till
Har fått förfrågan, från några som mottagit bortskänkta grejer, angående kostnaden/utlägg för att skicka paket. Vill ni betala något så bidra med 100:- till forumets utveckling, Bankgiro 5379-4194, kontot är till forumägaren goophers företag, Dynamic Media Design. Länk för mer uppgifter om betalningsalternativ. http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7760 eller http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=44923
edit. Ett tips, om du äger fler bussar så har varje fordon en egen chans i utlottningen, bilder gäller förstås.
Ratten är väl i minsta laget.. skulle kanske göra sig bra i min buss med teakinredning :-)
Min buss 
Den fina ratten skulle nog sitta fint i vår -68:A som ska bli savannahbeige med brun inredning.
Men hur får jag in en bild på den?
Martin A
Nu är det snart april igen så jag gör ett nytt försök att glädja den som kan tänkas uppskatta en vacker klassisk träratt i sin luftkylda VW Buss, Pickup EH eller DH, även Panel, Leichentransporter och Valpswagen faller inom reglerna för att få vara med i utlottningen.
Bortskänkes, en original 60-tals Les Leston i aluminium med en krans av mahogny, lite ljusare än på bilden. Stämplad Walsall England Wheels ltd och enligt en ringräv kan den suttit i en MG eller någon liknande engelsk spottafräs. Den är 15.3"/ 390mm i diameter och djupet är 45mm, signalknappen i aluminium har logon av en målflagga, ratten är något patinerad i metallen men i ett riktigt bra och vackert skick.
En knorr så att fler får chansen, intresserade hör av sig i tråden med en bild på sin Buss och på kvällen den 1 april drar jag ett nummer eller nå't och vinnaren presenteras i tråden.
Lycka till
![]()
Har fått förfrågan, från några som mottagit bortskänkta grejer, angående kostnaden/utlägg för att skicka paket. Vill ni betala något så bidra med 100:- till forumets utveckling, Bankgiro 5379-4194, kontot är till forumägaren goophers företag, Dynamic Media Design. Länk för mer uppgifter om betalningsalternativ. http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7760 eller http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=44923
Vad har "folk" för anledning att tro att inte även detta är ett aprilskämt?
Vad har "folk" för anledning att tro att inte även detta är ett aprilskämt?
Fega pojkar får aldrig smeka vackra rattar..
kee skrev:Vad har "folk" för anledning att tro att inte även detta är ett aprilskämt?
Fega pojkar får aldrig smeka vackra rattar..
Fast det var inte ett svar på min fråga.
Vill du se bild på mina bussar får du säga till.
Att jag inte längre postar mina projekts framfart beror främst på den hårdnande kulturen på nätet som snarast uppmanar till att dra ur pluggen ur datorn helt.
Jag är dock väldigt nyfiken på din vagnpark, du är en flitig skribent och med nästan lobbyisttendenser, men jag kanske på grund av ointresse helt missat dina motorrelaterade projekt och presentation här på forumet?