1

Då diskussionerna fortgår om hurvida man ska ta betalt eller inte, så kontrar jag med att skänka bort lite grejor. Nya såklart, men inte direkt användbara utan viss modifikation.

Tow Bars snackar vi om. Såna här; http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … id=1421780 å priset är HÄMTPRIS!

Någon annan här som skänker bort nya prylar?  ICQ/ag

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2

PM skickat

3

Du har PM

4

4 bokade 2 kvar tror jag.

Ja, Franke, du o 1950Bubbla får också vars en.

5

jag tar en..!! PM

Typ 1 soltak.  Typ 2 Baypickup enkelhytt -75.  Typ 1 -66

6

Du har PM nygren.

7

Är intreserad om du har någon kvar. sänder PM

8

Får nog kolla lagret innan jag lovar bort några fler nu.

9

Har minst 2 till, så Alverby kan också få en.

10

Har 7 stycken totalt.

Pwiik
Franke
1950Bubbla
MickeA
Alverby
VwGoran tvekar o funderar om han vill ha en gratis-pryl  ICQ/ad

11

Du är snäll du ICQ/ab

12

Hej.
En fundering har du eventuelt någon kvar ?
Med vänlig hälsning Vidar

www.bodyforce.se
Bodyforce din kropp vår styrka
Kosttillskott & träningsutrustning.
Gilla oss på faisbok och få 5% på köpet.

13

Ja, det blir väl isåfall den siste som går då. Jag vill än en gång understryka att frakten fixar man själv. Det är kanske fullt förståeligt att jag inte vill köra runt med dessa då de kostar er 0:-

Tyvärr så ser det illa ut med samåkning av grejor till Stockholm. Då det är högst osäkert ifall jag ska dit igen o jobba de närmaste 4 månaderna. Det vankas nog Ö-vik o flyg för mej istället, tyvärr.

Men....det ryktas att Kenny ska till Göteborg på torsdag, ev ska jag då dra upp med grejor till honom ändå då, så...Franke, kolla du med Kenny.

14

Från Kenny till Stockholm kan jag ta med om du lämnar hos honom.....

15

Vi har väl den siste som hänger i luften nu...Vidar tycker att jag ska skicka, men det örat lyssnar inte jag på. Varför han inte kontaktar Kenny är för mej en gåta. Dalarna som Dalarna kan man tycka.

Nu rymmer inte min lilla sketbil hur mycket skrot som helst, men om vädret inte är för jävligt så kan jag låna fruns bil o ta med släpet...men den är det sommarsulor på, så vädret får inte bli sämre än vad det är nu. Sen är det inte hundra spikat med Kenny än heller...

16

25hpman skrev:

Vi har väl den siste som hänger i luften nu...Vidar tycker att jag ska skicka, men det örat lyssnar inte jag på. Varför han inte kontaktar Kenny är för mej en gåta. Dalarna som Dalarna kan man tycka.

Nu rymmer inte min lilla sketbil hur mycket skrot som helst, men om vädret inte är för jävligt så kan jag låna fruns bil o ta med släpet...men den är det sommarsulor på, så vädret får inte bli sämre än vad det är nu. Sen är det inte hundra spikat med Kenny än heller...

Varför jag ej har frågat han en bra fråga.
Har ej så stor koll på vem han är och vill ej vara till för stort besvär får någon som man ej riktigt känner typ så känner jag.
Jag såg att du ej ville skicka men en fråga skadar ju inte man kan ju ej få mer än ett nej som jag fick.

www.bodyforce.se
Bodyforce din kropp vår styrka
Kosttillskott & träningsutrustning.
Gilla oss på faisbok och få 5% på köpet.

17

Jag kommer i veckan. Hör av mig innan ICQ/ab

18

Gör det. Torsdag är ingen bra dag. Först bilbesiktning sen ev till Gbg.

19

Hej hej.
Om det blir någon kvar så tar jag gärna emot en!
Tack på förhand isf!

typ 1 -58
Splitpickup-64

20

Ok ska kolla med honom.
Du har inte vägarna förbi Kungälv annars ?
Morsan bor i Harestad så jag kanske skulle kunna be hennes gubbe möta upp dig någonstans ?
Betalar gärna en slant för diverse extra omkostnader om det skulle funka.

21

Ok, jag har tvekat färdigt. Tar en jag med, om nu du hade lagt undan en till mig oxå.

Medlem i Halmstad Luftkühlers

22

Ja, då är de definitivt slut nu. Fan va gött. Mindre vikt på ladtaket.

Jag förstår att ni vill kasta upp kosing så att jag ska skicka eller köra runt, men för detta krävs det tid....o jag har inte så mycket av den varan. Nu är det Vabruari o sportlov, så jag har en sjuk son på halsen. Ledig vecka betyder inte alltid ledig alls. Sitta inne o glo, javisst...men för att ta sej till Bussgods (som för övrigt just har slarvat bort ett paket med en NOS förgasare) så krävs det att sjuklingen vill lämna hemmet med mej.... ICQ/ad

23

Jag kommer å hämtar inom en snar framtid....

24

Ja, det är ingen panik. Mitt lager ligger inte på altanen.  ICQ/ad

25

NÄÄÄÄÄ det vet jag väl!! Bara för att jag råkar ha två huvar på altanen gör ju inte det till mitt lager eller hur. Blä  Default/hmm