som rubriken lyder så vill jag ser före och efter bilder på era skogsfynd.
t.ex några bilder från att du hitta den i skogen hur den såg ut då. och hur den ser ut idag..kanske är den under renovering? eller kanske såld? berätta gärna lite 
Vi har en tråd som heter före-efter
Som bara gäller skogs och ladu fynd?
Vi har en tråd som heter före-efter
Hoho här var det dött!
Köpte på mig ett skogsvrak nu i höst.. ska vara klar till våren/försommaren är det tänkt.
-69 värmekanaler, -67 bottenplatta och karossen är en -59a.
En nyrenoverad AD 1600 ska få bilen att gå framåt.

Magnus Jonsson Två bussar, en DH , två bubblor och en Ghia
dasvw.sehttp://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=161
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=35
7 2016-02-26 07:12:23 Senaste redigerad av nizekustoms (2016-02-26 07:13:15)
Min 54 BD

7 år senare:

Min 54 BD
7 år senare:
Är det ditt ställe på sista bilden, ser nästan ut som ett paradis så här i vinter kylan, Grönska, fruktträd, grusväg, stenmur,sommar o såklart en barndoor som topping, vackert! 
9 2016-02-26 09:39:01 Senaste redigerad av nizekustoms (2016-02-26 10:05:21)
nizekustoms skrev:Min 54 BD
7 år senare:
Är det ditt ställe på sista bilden, ser nästan ut som ett paradis så här i vinter kylan, Grönska, fruktträd, grusväg, stenmur,sommar o såklart en barndoor som topping, vackert!
Tack för att du påminner mig om att det faktiskt är rätt fint hemma. Man glömmer det lätt när man har tak som ska bytas, tvättstuga som ska byggas, trasig luftvärmepump i garaget o.s.v.
P.s. Det finns två konstruerade sjöar också som vi grävde för några år sedan 
Du får vara optimistisk det är ju skönare att byta tak än att slipa rost inomhus en varm sommardag.
Konstsjö det var som fan, hur stora ? Har ni fisk i dom då?
tejp1234 skrev:nizekustoms skrev:Min 54 BD
7 år senare:
Tack för att du påminner mig om att det faktiskt är rätt fint hemma. Man glömmer det lätt när man har tak som ska bytas, tvättstuga som ska byggas, trasig luftvärmepump i garaget o.s.v.
P.s. Det finns två konstruerade sjöar också som vi grävde för några år sedan
Du får vara optimistisk det är ju skönare att byta tak än att slipa rost inomhus en varm sommardag.
Konstsjö det var som fan, hur stora ? Har ni fisk i dom då?
Du får kolla tråden som jag hade runt detta http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6860
Jag åker också runt i ett sånt där gammalt skogsvrak:)

På rekord tid också!!!! 
Jag har en bit kvar innan jag kan posta här själv men tyckte det var lite intressant att plocka ihop några bilder på svenska BD-vrak som renoverats av galningarna i UK

Jag har en bit kvar innan jag kan posta här själv men tyckte det var lite intressant att plocka ihop några bilder på svenska BD-vrak som renoverats av galningarna i UK

Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW