1

hej har en typ 1 1500 -70. som inte har varit besiktigad på ett tag nu och undrar vad ni tänker på att fixa innan besktning. Rost o bromsar o allt sånt vet man ju men lite sånt där som man inte tänker på. mvh granberg ICQ/ag

2 Senaste redigerad av Johan W (2016-02-03 00:33:12)

Brukar inte va så mycket förutom allt i bromsväg lyse och rost om den går hyfsat Default/hmm

Ja man fettar in framvagnen med förstås ICQ/ab

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3

Varningstriangel ;-)

"ljushuvud"

4

Kolla så båltena är hela och fungerar... E krav efter -68..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

5

Nu för tiden är dom ju rätt petiga om man har nån gammal felkod ligger. Kan ju va en idé att kolla upp. Hahah kul kille.

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

6

Default/lol

7

Att batteri sitter fast samt att polerna är skyddade - lätt att glömma.....

8

Kommer förmodligen besiktiga innan min inredning är på plats, endast framstolarna, behöver man montera baksäte och bälten ändå tro?

9

kolla så tutan fungerar samt alla lampor
byt olja,filter o tändstiften

10

Syxez skrev:

Kommer förmodligen besiktiga innan min inredning är på plats, endast framstolarna, behöver man montera baksäte och bälten ändå tro?

Jag skulle garanterat åka på ombes ICQ/ad

11

Dom bälten som ska finnas MÅSTE finnas.
Dålig koll på om 70talare har bälte bak. Men oavsett så är ju soffan rätt enkel att slänga in

När jag besiktar min vw sharan (7 sits) så måste jag montera ut lastgaller och sätta dit stol nr 6/7 annars blir det underkänt.

12

anders bergh skrev:

Dom bälten som ska finnas MÅSTE finnas.
Dålig koll på om 70talare har bälte bak. Men oavsett så är ju soffan rätt enkel att slänga in

När jag besiktar min vw sharan (7 sits) så måste jag montera ut lastgaller och sätta dit stol nr 6/7 annars blir det underkänt.

Okaj ja det går ju fort men tänkte slippa kasta in och ur kanske men då vet jag och då är det bara att dansa efter deras pipa, tack ICQ/ab