Hej, detta projektet har varit igång nu i snart 2 år lite till och från ( efterssom jag har 2 andra bilar jag bygger )
Projektet började i skolan sista året när vi skulle ha ett projekt arbete, alltid tyckt om lite äldre och udda bilar/ mopeder / cyklar, och jag gick med Mats Hagström som lärare och han håller på rätt mycke med bubblor så det fick bli att jag oxå köppte mig en.
ut på blocket och leta bubbla då, hitta denna bubblan på blocket i svedala så det fick bli en biltur ner dit, väl framme så kändes den hel rätt, lyffte på dom matt resterna som fanns kvar i den och golvet såg okej ut och inget direkt alvarligt rost på den heller så jag köppte den för 9000kr och då körde gubben som hade den bilen hem till mig på släp ( typ 1,5h bilkörning ) det uppskattades 

när jag såg bubblan på blocket så trodde jag den var blå, men så var de inte! jawa grön 

bilen är menad att bli en råtta, men fan heller att jag tänker sitta i en sönder sliten och möglig inredning för de ! gamla ut och ny TME klädsen in ! har bara mattan kvar att sätta i och förar dörr sidan ( ska ha på en riktig 67a jawagrön dörr när jag hittar en, den jag har är sne i fönster ramen så den stängs inte ordentligt )
breddade plåtisar har jag hört att man ska ha !
krängde på ett par gatslicks på bakdäcken oxå, jusst nu sticker däcken ut ca 3cm från skärmen, får se om man kan fixa det på något sätt, hjälper de och sänka ?
Kännsliga tittare varnas ! har ni någonsin sett en så hög bubbla ? ska ner på jorden snart ! köppte mit en framvagn av 25hpman som ska sänkas och sättas på, någon i närheten av hbg som är en jävel på sånthär ? (A) J:son ? 
ett takräcke som ska smalas av lite och fotsteg köpptes oxå av 25hpman