Som jag skrev så har jag transformatorer, kablar och alla tillbehör redan, troligtvis i både dubbletter och tripletter, så det är inte så nödvändigt. Vill du skicka med det för att bli av med det vid ev affär kan jag såklart ta emot dem, men det är inget jag behöver.
Ta gärna bilder på rubbet, du behöver inte lägga upp det så snyggt som du gjort på denna bilden (om du inte vill), mest så man får sig en uppskattning om vilka sorters kurvor, rakor och bitar du sitter på. Och som en vägledning kan jag ge några kommentarer om de tre rakor du fotat.
Den första till vänster är av "första generationens" Scalextric, vet inte om de är eftertraktade, men de passar inte med den senare "andra generationens" bandelar. De känns igen på avsaknaden av fästöglor, de två utstickande metallblecken, samt att det går en "mittrand" över hela bansystemet. Mitt tips här är att sätta ut dessa delar på tradera om du vill sälja dem.
Den mittersta, krysset, kommer alltid i par. Monterar man ett udda antal kryss på sin bana får man "bara" ett spår, dvs bilen/bilarna, kommer ta ett varv på ytterspåret, för att sedan åka ett varv på innerspåret. Strömmen fördelas då ut från ett enda handtag till båda spåren. Så bygger man normalt inte en bilbana, utan med jämnt antal kryss som sagt. Dessutom verkar ditt kryss ha tappat alla fästöglorna så det är nog inte så eftertraktat.
Rakan längst till höger ser ut som de delar jag efterfrågar, dock är just rakor inte så eftertraktade för mig då jag har gott om dem redan. Men återkom gärna med mer info på vad du sitter på som är av denna typ, så kanske jag kan vara intresserad av ev rakor och udda kryss också. Spåren går att putsa upp och räcken som tappat något fäste eller så går ändå att använda, men saknas fästöglorna så är delarna inte lika intressanta längre tyvärr.
Ser fram emot vad du har att komma med. Kul att du tagit dig tid i detta, jag har inte bråttom. 
Grinder and paint, makes me the welder I ain't