Helt otroligt vilka rediga grabbar som har varit i farten! Well Done mate! 
Typ2 Camper-75
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Barndoor pickup -53 ''Smooth Gate''
Verkligen!! 
Kul att se lite uppdateringar igen 
Kul att se lite uppdateringar igen
Måste ju kämpa lite om den ska bli klar också...
nästan så man är lite stressad...
Ligger hemma och är sjuk, men det funkar ju att köra en stund tills man måste in och vila igen och ta en alvedon.. Man kan ju inte bara ligga i soffan, då blir man ju galen 
Jag fick dit dom 2 plåtarna som var kvar runt framrutorna, endast dom 2 plåtarna ovanför dörrarna kvar! Inte så mycket kvar tills jag är klar med svetsandet heller! Siktar på att bli klar i Januari.
Jag la även på lite färg på bensintanken, så nu är den nästan redo för att monteras i igen 

blir en färgglad pickis iaf. bortsätt från bensintanken klart 
Är man ändå hemma kan man ju ändå jobba lite. Den gången man är hemma med inte orkar gå och svetsa.. då bör man nog söka akut vård.
blir en färgglad pickis iaf. bortsätt från bensintanken klart
Är man ändå hemma kan man ju ändå jobba lite. Den gången man är hemma med inte orkar gå och svetsa.. då bör man nog söka akut vård.
Tanken är att bilen ska få en enhetlig färg i januari
Det är sant 
då får du vara sjukt många dagar framöver. 
nä det hoppas jag inte....
Igår natt så var jag så sjukt rastlös och täppt så jag kunde inte somna.. gick ut till garaget istället och demonterade fönsterramar

Idag fick jag i bensintanken med ny bensinkran och nya bensinslangar. Jag började även konvertera splitbussdörren som jag fick med till en barndoor dörr!

Fick börja med att banta ner plåtbiten lite

Helt ok för att vara första gången
Är det bara fördjupningen vid handtaget som skiljer mellan split o bd ? ( alltså på dörren)
Det är detaljerna som gör det..
och iom att det är handtaget till kupen så kommer du att tänka på den lilla skålningen varje gång du ska ta en tur..
Är det bara fördjupningen vid handtaget som skiljer mellan split o bd ? ( alltså på dörren)
Ne rutor och så a detaljer skiljer, men rent plåtmässigt så är det bara skålen vad jag vet! 
Barndoor
splitbuss
Det är detaljerna som gör det..
och iom att det är handtaget till kupen så kommer du att tänka på den lilla skålningen varje gång du ska ta en tur..
Precis, det går ju inte...
Blir skitbra! 
Älskar detaljer 
Ja detaljer är skoj
Jobbigt är att det kostar om man ska ha alla rätt...
Blir ju riktigt bra ju 
Och vad frisk/orörd den verkar undertill
Riktigt kul vettja

härligt jobbat! 
Blir bra!! har ju en splitpickis som står det får nog bli nästa efter bussen 
Nice.. Hur bred är barndoor gropen.?
Skönt att se att du är igång igen 
Om du skall renovera rutramar och byta gummin så se till att ta lite bilder på det. Är lite sugen på det jag med...
Nice.. Hur bred är barndoor gropen.?
Här har du måtten på gropen

snyggt jobbat!
jag röstar för sprintstars då det är mina absoluta favoriter!
men helsilvriga BRM eller slotmags kanske vore något? 
jag kanske redan har löst det 
Slipade du ner svetsen mer? vad slipade du med ser ut som den knappt tog svetsen men var i plåten och grävde?
Boxerville » Projekt » Barndoor pickup -53 ''Smooth Gate''
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.