Tänkte att det var dags att starta en projekttråd efter att man hängt här i några år
Lars som jag heter tänkte göra en samlingstråd om vad som händer i mitt garage.
Uppdateringar kommer att komma men kanske inte alltid så ofta som man skulle vilja pga begränsad tid i garaget.
Har alltid varit svag för bubblan så för ca 10 år sedan så köpte jag mig en 1303s
Dock så ramlade mitt intresse över på japanskt och allra helst då Mitsubishi.
Bubblan togs fram igen som bruksbil
såldes dock efter nåt år...idiot...haha
Gjorde i ordning en vanlig Lancer 1,6 som man la alldeles för mycket pengar på i väntan på drömmen på en Evo.
Lancern såldes efter ett par år och en Evo importerades in från japan och snyggades till.
Sen...
Köpte hus -09 och fick en liten grabb som heter Dexter -10
Kände då att husrenovering och familjen tog för mycket av min lediga tid så Evon såldes.
våren -11 började det byggas garage för fullt + att hela entrevåningen inklusive kök kastades om och bytte ställen vintern -12-/13
April -13 kom en lillasyster till Dexter som fick heta Ella.
Den sommaren kunde inte bilintresset ligga i dvala längre...
Ovalen -56 köptes
Började träffa en massa trevligt vw folk så man blev fast.
Fixade lite fälgar och sattes i en 1600dp i somras då 1300an som satt i när jag köpte bilen inte ville vara med längre.
Har blivit lite onsdagsträffar och Bad Camber/Boxerville Chill & Grill, Kuus har även han haft besök under CCW i Rättvik av min gröna oval.
Dock inga längre resor med ovalen.
I somras ramlade jag över en 1302a med en 1835a till ett bra pris som jag just nu övar mina svetskunskaper i.
På de 3 övre bilderna ser ni även "PriesterStraße Garage" som jag slet med i ca 2 år mellan blöjbytena och hus renoveringen.
90m2 platta med förlängt sadeltak över carport på 54m2 total byggyta 144m2
3x2.75m port x2
Man fick äntligen pojkrummet man drömt om
Buss suget tar över mer och mer...
Jag bestämde mig för att sälja Ovalen för att finansiera bussköp.
Intresset var ganska svalt från vårt avlånga land så tyvärr lever den nu vidare i ett annat avlångt land, Italien
Bussletandet tog fart.
Tog hjälp av bland annat Demian och Stoffe som tipsade mig, Demian var även med mig å kollade på en buss.
Tack för hjälpen.
Efter en massa telefonsamtal, sms och mail till diverse folk så dök det upp lite intressanta bussar.
För fyra veckor sedan köpte jag en Panel -77a
För två veckor sedan köpte jag en Buss -72a
Fortsättning följer...
Bubbla soltakare -59
SÅLDA...alldeles för många
What we do in Life, echoes in eternity

roligt med lite mer bay bussar, lite bilder till folket